Beantwoord

Geen VoLTE

  • 28 April 2017
  • 3 reacties
  • 457 Bekeken

Hallo dinds deze week heb ik geen volte icoon op mijn scherm van S7 edge.... is er een probleem?
icon

Beste antwoord door Fathi 1 May 2017, 23:20

Bekijk origineel

3 reacties

Instellingen - Verbindingen - Mobiele Data

Kijk even of Bellen via 4G aan staat
Om gebruik te kunnen maken van VoLTE, hebt u een compatibel toestel nodig en moet uw toestel beschikken over de meest recente software:
Een compatibel toestel:
Momenteel kunt u enkel bellen via 4G op de Samsung Galaxy S7, S7 Edge, S6, S6 Edge, J5, A5 of A3. Andere toestellen volgen binnenkort.
Uw toestel is enkel compatibel als deze tot de Proximus-collectie behoort. Om dit te controleren, toetst u *#1234# in en drukt u op de beltoets. Ziet u bij CSC-code de combinatie xxxxxxPROxxxxx of xxxxxxVFGxxxxx (waarbij x andere letters en cijfers zijn)? Dan is uw toestel compatibel.
De meest recente software-versie:
Ga naar Instellingen > Toestel-info > Updates handmatig dowloaden om de meeste recente software-versie te downloaden op uw toestel.
VoLTE is standaard geactiveerd op uw toestel. Om VoLTE uit te schakelen,
gaat u naar Instellingen > Mobiele netwerken en schakelt u de knop “VoLTE-oproep” uit.
U kunt VoLTE nadien op dezelfde manier terug activeren.


NB: Heb je een gsm-abonnement bij Proximus en een compatibel toestel?
Dan krijg je van ons een sms’je wanneer deze technologie voor jou geactiveerd wordt.
Om er dan volop van te genieten, moet je enkel nog je toestel even herstarten.
Hoi, alles terug oke...en ja heb een S7edge... na opnieuw opstarten is het icoontje Volte terug en kan terug bellen via 4g.

Thanjs

Reageer