Vraag

Geen verbinding met smartphone in buitenland

  • 15 December 2017
  • 2 reacties
  • 137 Bekeken

Beste,
Heb vandaag 2x getracht jullie te bereiken op het nummer 0800/22800.
1e keer 20 minuten muziek
2e keer 18 minuten muziek.
Service, GEEN !!!!!!
Het GSM nummer 0472-591400 is niet bereikbaar in/naar het buitenland.
De betrokkene is momenteel werkzaam in het buitenland.
Telkens zal dat opgelost worden, heden nog geen oplossing.
Betrokkene heeft persoonlijk gewerkt voor Proximus, moet hij nu nog aan de agent uitleggen hoe zoiets moet opgelost worden, waarom geen fatsoenlijke opleidingen.
Het is gemakkelijk gezegd, ga een nieuwe smart-card halen, terwijl betrokkene uit ervaring weet en gezegd heeft op welk programma er moet gekeken worden.
Hij deed call-werk, was agent en moest opleidingen geven waarvoor hij niet betaald werd, zelfs een goede college heeft mij dat medegedeeld. Ze miste hem zo, vanwege zijn grote interesse en inzet.
Anderen kregen hiervoor een deftig salaris, hij niet !
Waarom geeft U niet fatsoenlijke opleidingen zodat alle problemen bij en met Proximus acuut kunnen opgelost worden.
Ik hoop dat dit nummer vandaag nog aansluiting heeft in het buitenland.

2 reacties

Weer 1 uur gewacht aan de telefoon
B
Reputatie 7
Badge +4
Mocht er van Px medewerkers op korte termijn op dit publieke forum geen reactie komen, kunt u eventueel als volgt tewerk gaan
https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
regel het meteen - ik ken mijn telefoonnr - ik heb een technische vraag - mijn product werkt niet goed - gsm - mobiele telefonie - helemaal onderaan webpagina - e-mail ons

Reageer