Geen service na simkaart wissel


Anderhalve week geleden heb ik mijn grote simkaart omgeruild voor een kleine sim kaart. De telefoon heeft anderhalve week perfect gewerkt tot mijn verbinding met het netwerk vrijdagvoormiddag volledig wegviel met als melding "Geen service"
Geen probleem dacht ik even de klantendienst contacteren en zo opgelost. Niets was minder waar: na enkele standaard tests via de klantendienst kwamen ze tot het besluit: nieuwe simkaart afhalen in het Proximus center te Merchtem. Volgende dag meteen om een nieuwe simkaart maar helaas geen resultaat. Ik kreeg de reactie: "het ligt aan uw toestel" Meteen getest met het plaatsen van de simkaart van mijn echtgenoot: toestel werkt perfect! Mijn simkaart in zijn toestel "Geen service"
Terug contact met klantendienst en uiteraard dezelfde tests doorlopen met als uitkomst "Mevrouw u moet terug naar het Proximus center om een nieuwe simkaart! De technische dienst ging het ook verder uitzoeken en mij binnen de 5 á 7 minuten terug bellen. Na een uur wachten nog NIEMAND gehoord!
Dan maar terug naar een Proximus center én een lange wachtrij (deze keer in Aalst) met een erg behulpzame medewerker die contact opneemt met klantendienst. Blijkbaar zou het een probleem zijn met vele klanten die de week ervoor een simkaart wissel hebben gedaan! De medewerkers van de klantendienst zijn hier NIET van op de hoogte! Zou een blokkering op mijn nummer gestaan hebben maar zou binnen het kwartier opgelost zijn. Enkel de telefoon eens heropstarten en zou in orde zijn! NIET ZO!
Terug aanschuiven en opnieuw bellen naar klantendienst..... Wachten tot maandag dan gaat de technische dienst alles in orde brengen voor mijn "niet langer geregistreerde telefoonnummer" . We zijn vandaag maandagnamiddag en wat staat er nog steeds op mijn scherm? GEEN SERVICE
Ik heb het stilaan gehad en blijkbaar is er NIEMAND die mij kan of wil helpen.
Ik zit ondertussen 4 dagen zonder bruikbare telefoon en dit na 18 jaar ononderbroken vaste klant te zijn bij Proximus!!
Jullie jagen me naar de concurrentie!!
Een uiterst ontevreden klant die het beu is!!!!

14 reacties

Ik hoop dat het niet zo lang zal duren als in mijn geval
Op 28 mei Tuttimus gevraagd met GSM abonnement (was reeds lang klant met ander pack)
Op 13 juni zijn ze langs geweest om vast te stellen dat er niets te doen was
We zijn vandaag 26 juni en de pay en go kaart is nog niet overgezet
Reeds 4 maal gebeld met klantendienst, en steeds dezelfde reactie, we zijn ermee bezig (eerst was het de dag zelf, dan 2 dagen, dan een week en nu weten ze het niet meer)
Veel beloftes, maar geen resultaat, Het begint echt BELACHELIJK te worden 1 maand om een kaart over te zetten die dan nog van proximus is
Binnen de 24 uur in de reclame, we zijn reeds over de 24 dagen en nog steeds niets
Nog een ontevreden klant
Reputatie 5
Badge +3
Dag Pieter, begrijp de frustratie zeker en vast, dossier is nog lopende, onze excuses voor je ongemak! Groetjes, Nicky
Reputatie 1
Ik begon al te denken dat ik de enige was, ik heb exact het zelfde voorval.

Ze gingen mij binnen de 2uur helpen, 6uur later nog steeds geen response.

Als het nog veel langer duurt zal ik men abonnement stop zetten, mijne andere sim kaartjes (prepaid) werken perfect zoals het moet.
Reputatie 1
Iemand?
Reputatie 1
Hallo? Proximus bent u daar
Bij mij is het vandaag in orde gekomen
Aanvraag 28 mei - abonnement 28 juni
Ik heb wel de ganse tijd mijn pay and go kunnen verder gebruiken
Op 27 juni heb ik ook een bericht gekregen dat het van 28 juni zou werken, misschien kan je beter je andere kaart verder gebruiken tot je zo n bericht krijgt

Ik hoop wel voor jou dat het geen maand duurt,
Veel succes
Reputatie 1
Super dat het opgelost is van u.
Ik ga niet zolang wachten, nog 2 dagen en tegen dan stop ik gewoon mijn abonnement
Reputatie 1
Ik ga dit bumpen tot het opgelost is...
Reputatie 1
Bump
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Gilles,

Kan je via een privé bericht je klantgegevens bezorgen? Alsook even een korte beschrijving van het problem.
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Kunnen we dit nakijken voor je.

Groetjes Inge
Ik ben nieuw bij proximus sinds dinsdag 27/6/2017 vandaag donderdag is mijn overgenomen gsm nr nog niet geactiveerd;Wel is mijn vorige provider onder tussen gestopt dus ik zit zonder telefoon en kan op geen enkele manier proximus bereiken.Ik kan me ook niet verplaatsen. Als ik al die moeilijkheden op voorhand gekent was ik niet verandert van provider.
Groetjes Lynn
Reputatie 7
Badge +3
Dag Lynn,

Stuur je me even een privébericht met je klantennummer en betrokken gsm nummer?

Een privébericht sturen doe je door te klikken op volgende link, je tekst invullen in het voorziene tekstveld en vervolgens klikken op 'Verstuur' = verzenden.

Groetjes,

Antonella
Reputatie 1
Nog steeds geen antwoord. Bye bye abonnement
Net hetzelfde hier! Reageer dan toch is, zijn jullie een helpdesk ofwa?!

Reageer