Geen service!

  • 20 June 2017
  • 6 reacties
  • 568 Bekeken

Donderdag iphone gekocht met abonnement (mobilus+phonedata), het zou 24u duren om mijn nummer over te plaatsen (van uit een familus of tuttimus pack naar een aparte factuur) op de nieuwe simkaart.

Vrijdag en het weekend nog de hele tijd met mijn oude gsm rond gelopen,

maandag gebeld naar de winkel waar men mijn nummer moest activeren? Werkte na 2 minuten en een heropstart van de te telefoon meteen.

Vandaag, dinsdag, plots geen service meer...
Waardoor ik een belangerijke oproep niet heb ontvangen en dan via via op de hoogte ben gekomen dat de mensen die aan mijn woning zouden werken onderweg waren... ik was gelukkig net op tijd of ze waren terug vertrokken.

Nu belde ik de klantendienst op en krijg ik na meer dan een halfuur aan de telefoon (van mijn ouders) te hangen het antwoord dat het normaal is dat mijn nummer niet werkt en dat het nu nog eens 24u kan duren?!

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
Dag Shari, dit klinkt alvast niet correct! Kan je ons alvast je klantgegevens bezorgen via een privébericht en het betrokken nummer, wil dit graag nakijken met je! Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679, groetjes, Nicky
Het vervolg: woensdag voormiddag zie ik dat ik verbonden ben en dus terug via sms en bellen bereikbaar ben.
Ik dacht..alles in orde, maar nu blijkt mijn mobiel internet er niet bij te zitten..

Dinsdag morgen om 10:39 uur nog een sms ontvangen van proximus:
Beste Proximus-klant, je dataverbruik werd de voorbije dagen niet helemaal correct geregistreerd. Ter compensatie krijg je 500 MB extra in de maand juni. Je hoeft hiervoor niets te doen. Raadpleeg MyProximus voor details over je verbruik.

Pffft...
Hopelijk het laatste vervolg op dit verhaal, ik ben het al beu om constant de klantendienst te proberen bereiken..
Nu, een week na mijn aankoop dus, gebeld i.v.m. mobiel internet die niet werkt. Na even opzoeken en rondbellen bleek het niet geactiveerd te zijn. Werd meteen gedaan en nu werkt alles.. oef!
Ik heb op 28 mei 2017 een tuttimus pakket besteld met GSM abonnement
Op 13 juni 2017 is men gekomen en zou alles geactiveerd worden
op 15 juni gebeld met de klantendienst , zou de dat zelf in orde komen
Op 16 juni nogmaals gebeld, zou 24 uur duren
op 17 juni nogmaals gebeld, zou 3 dagen duren
Nog steeds niets, we zitten al aan 24 dagen ipv 24 uren ( men zou beter de publiciteit aanpassen)
Ik ben het kotsbeu, en zal nu nog eens bellen en hoop dat er eindelijk iets gebeurt
Ik heb op 28 mei 2017 een tuttimus pakket besteld met GSM abonnement
Op 13 juni 2017 is men gekomen en zou alles geactiveerd worden
op 15 juni gebeld met de klantendienst , zou de dat zelf in orde komen
Op 16 juni nogmaals gebeld, zou 24 uur duren
op 17 juni nogmaals gebeld, zou 3 dagen duren
Nog steeds niets, we zitten al aan 24 dagen ipv 24 uren ( men zou beter de publiciteit aanpassen)
Ik ben het kotsbeu, en zal nu nog eens bellen en hoop dat er eindelijk iets gebeurt


Ik duim voor je! Het is echt enorm vervelend om constant te moeten wachten en geen gebruik te kunnen maken van hetgeen je besteld/betaald hebt.. veel succes alvast!
Het gaat hier van kwaad naar erger
Er zou vorige week een dossier opgemaakt zijn, maar er heeft nog niemand naar gekeken
Ze weten ook niet meer wanneer het zal opgelost zijn
Bij dergelijke reactie stel ik me dan toch enkele vragen
Als het al niet lukt om een simpel GSM abonnement te activeren, wat dan als er een echt probleem zou zijn
Als er een dossier wordt aangemaakt waarom doet men er niets mee, Word het gebruikt als hoofdkussen misschien ?
Blijkbaar is het van u toch in orde gekomen, na een week
Ik hoop dat er nu toch iemand in actie schiet

Reageer