Vraag

Geen Netwerk in Australië

  • 10 January 2017
  • 3 reacties
  • 308 Bekeken

Beste

Ik ben momenteel in Australie voor zaken, maar mijn GSM kan zich niet registreren op de netwerken hier.
Ik ben Proximus Pay&Go klant, en heb geen problemen in andere landen.
Mijn GSM toestel: Samsung Galaxy S7.

Als ik manueel naar netwerken zoek vind ik:
Telstra
Optus
Vodafone

Ik kan echter met geen enkele van de 3 verbinden.

Automatisch verbinden lukt ook niet.

Met vriendelijke groeten,
Martijn

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2
Het hangt er van af waar je bevindt, in de steden zal je wel goede dekking hebben als je daarentegen in de woestijn of op het platteland zit dan heb je zo goed als geen bereik, dus het kan daar aan liggen.
Het hangt er van af waar je bevindt, in de steden zal je wel goede dekking hebben als je daarentegen in de woestijn of op het platteland zit dan heb je zo goed als geen bereik, dus het kan daar aan liggen.

Aangezien ik in Sydney zit, lijkt me dit toch geen probleem te zijn.
Ik zie de netwerken wel als ik ze manueel zoek, ik kan er alleen niet mee verbinden.
Reputatie 7
Badge +6
Martijn,
Op onze support pagina staan enkele tips wanneer je problemen hebt om te verbinden met een buitenlands netwerk.
Zie deze link.
Kijk ook de specieke instellingen na van je toestel.
Mvg,

Reageer