Geen internet meer na vervallen data bubdel generation connect

  • 8 June 2012
  • 6 reacties
  • 344 Bekeken

Ben al sinds dag 1 klant bij generation connect.

En elke maand na het vervallen v mijn data/sms bundel na 30/31 dagen is het weer zover

Onmogelijk nog op het internet te raken ook al heb ik deze maand nog + 26 euro belwaarde op mijn kaart staan

Reeds 4 maal naar de helpdesk gebeld vandaag en telkens weer hoor ik een compleer andere uitleg

Reset u gsm eens-wissel eens van simkaart-het zal wel aan u gsm liggen

Bla bla bla met zo een uitleg ben ik natuurlijk niks

De laaste medewerk zei idd er zijn nog mensen met dit probleem onze technisch dienst zal in de loop vd week

contact met u opnemen ...... ????????

Als ze het probleem niet snel oplossen bij proximus bel ik mijn kaart leeg en stap ik terug over





This topic has been closed for comments

6 reacties

Hetzelfde probleem hier vandaag ontdek. Heb mijn toestel gebricked gehad, dus even geen Generation Connect herladen gedaan. En nu wel internetl via WIFI en niet meer als die uit staat terwijl er nog meer als 53 euro op mijn kaart staat. Intussen wel geupgrade ab Androide GB naar ICS, misschien daar iets mee te maken ?

IK ga nu herladen voor 20 euro en zien of ik weer kan surfen zonder Wifi.
wacht nog niet herladen !!

heb een tussen oplossing gevonden

Je kan altijd datapacks activeren: 3 euro voor 25 MB, 5 euro voor 50 MB en 10 euro voor 200 MB. Is geen écht antwoord op jouw vraag, maar wel een work-arround.

bvb € 10: Typ #151*1# op uw gsm en druk op Verzenden*

een data pack is goedkoper anders surf je aan 0.5 euro per mb


Daarna je gsm is opstarten en je kan terug online

opties 2 is de volgende http://betaallijn.be/

zo kan je een deel van je geld terug krijgen
Te laat, herladen via GC. Reboot en de boel werkt weer. Dus volgende maand eens kijken of weer hetzelfde is. Ben zeker dat dit werkte voor ik naar ICS geupgrade ben, al heb ik er niet dikwijls gebruik van gemaakt.
Iemand die zijn bundel GC binnekort afloopt, doe eens volgende test. Zorg dat je telefoon NIET reboot nadat je bundel vervallen is. Kijk of data verkeer nog mogelijk is. Zoja, reboot en kijk of dataverkeer na reboot nog steeds mogelijk is. Dit alles zonder extra bundels te kopen. Ga even naar Google Play of start een een internet browser. Ik heb zo het vermoeden dat de boel tijdens een reboot de mist in gaat als je bundel op is. Ook al omdat ik moest rebooten om een nieuwe herlaad van 20 euro via GC website actief te krijgen. Kreeg na herladen de smsjes binnen, maar data connectie werkte NIET. Data connectie werkte weer pas NA een reboot. Ik heb zo'n vermoeden dat het of aan de upgrade naar ICS ligt of aan ICS zelf. Ben 100% zeker dat dit werkte toen ik nog op GB zat en dat ik dus NIET moest rebooten om nieuwe bundel actief te krijgen.....


word vervolgd....
onderstussen zijn we 2018 en heb ik hetzelfde probleem... vreemd dat we iets simpels niet kunnen oplossen... Kan de eigenaar van dit bericht bevestigen dat hij nog steeds het probleem heeft, of heeft hij gewoon een andere provider gekozen. Werd mij aangeraden door de helpdesk!!
Ben al sinds dag 1 klant bij generation connect.

En elke maand na het vervallen v mijn data/sms bundel na 30/31 dagen is het weer zover

Onmogelijk nog op het internet te raken ook al heb ik deze maand nog + 26 euro belwaarde op mijn kaart staan

Reeds 4 maal naar de helpdesk gebeld vandaag en telkens weer hoor ik een compleer andere uitleg

Reset u gsm eens-wissel eens van simkaart-het zal wel aan u gsm liggen

Bla bla bla met zo een uitleg ben ik natuurlijk niks

De laaste medewerk zei idd er zijn nog mensen met dit probleem onze technisch dienst zal in de loop vd week

contact met u opnemen ...... ????????

Als ze het probleem niet snel oplossen bij proximus bel ik mijn kaart leeg en stap ik terug over




Reputatie 7
Badge +6
Michel,
Ik stel voor dat je een nieuw topic opstart. Deze is bijna 6 jaar oud.
Mvg,
Wim