Vraag

Foutieve gegevens in MyProximus

  • 20 November 2017
  • 2 reacties
  • 299 Bekeken

Badge
Hallo,

Ik heb al 6 keer gebeld naar de klantendienst om dit probleem op te lossen.
We zijn nu al 14 dagen verder, en het is nog steeds niet opgelost.
Dus probeer ik het hier eens..

Op Myproximus staat dat ik maar 3GB data heb, maar dat zou 10GB moeten zijn.
Er staat ook dat ik meer dan 60€ extra moet betalen! Omdat ik die 3GB overschreden heb.
Dit klopt toch niet?? Ik ben overgeschakeld naar Mobilus M waar ze me verzekerd hebben 10GB data te krijgen! Kan iemand dit aub aanpassen in Myproximus?

Klantennummer: 611543860
het gaat om het gsm nummer dat eindigt op: 2282

2 reacties

Badge
Nu is mijn 4G alweer geblokkeerd omdat ik zogezegd 50€ data limiet verbruikt heb.
En ze kunnen het niet activeren omdat die block automatisch gaat ..??
Wanneer komt die dan terug actief? Ik vind dit echt niet kunnen ...!

Ik betaal er al genoeg voor maandelijks. En het werkt maar half 😥
Badge
Nu ben ik het BEU!
Al meer dan 3 maand heb ik nog steeds maar 3 Gb datavolume, terwijl ik eigenlijk 10 Gb zou krijgen.
Er zijn al meer dan 6 tickets aangemaakt bij Proximus!
Op 3 maand heb ik al meer dan 10 keer gebeld!
En elke keer gaan ze het doorsturen naar de juiste persoon, en zou het in orde komen.
23 januari stuur ik het NOG maar eens naar Proximus via Facebook chat..
En opnieuw werd er een ticket aangemaakt! Het ging zo snel mogelijk in orde komen ..
Vandaag nog steeds niets van gehoord!
Werd ik gebeld 2 maand geleden door een nummer van de helpdesk denk ik.. dat was een vrouw die ook ging zorgen dat het in orde ging komen. En ik mocht altijd bellen naar datzelfde nummer als er problemen zouden zijn.. Nu probeer ik al een maand dat zelfde nummer te bereiken, krijg ik dit te horen: "Het nummer is momenteel gestoord". ( 056 59 28 71 )
Reactie op deze topic ?? NIETS ZERO NUL !!
DOE ER IETS AAN !!



Reageer