Factuur en klacht word niet beantwoord

  • 11 September 2018
  • 6 reacties
  • 246 Bekeken

Ik ben sinds eind juni overgestapt van herlaadkaart naar abonnement met gsm. Al vanaf dag 1 niks anders dan problemen gehad. Op mijn factuur van juli staat dat ik 14,92€ moet betalen wat ik dus gedaan heb. Nu zegt proximus dat ik 29,92€ moet betalen . Wat ik dus niet snap. Ben ik aan het mailen , maar krijg geen gehoor of geen reactie terug. Probeer ik telefonisch dat is gewoon een grote ramp om bij Proximus iemand aan de lijn te krijgen. Ondertussen krijg ik melding dat mijn factuur te laat betaald is omdat zij zeggen dat ik 15€ te weinig betaald heb! Dan word na een tijd mijn gsm afgesloten omdat dit niet betaald is. Ik heb het bedrag betaald dat op mijn factuur staat dus dat is volgens mij perfect in orde zo! Nu krijg ik mijn laatste factuur met eenmalige kost van 40€ op. 10 € herinneringskost en 30€ om terug aan te sluiten. Pardon maar dit vind ik dus echt niet kunnen! Weer mailen en bellen naar proximus maar man wat is dat een ramp. Mail krijg je gewoon geen reactie!!! Ik en mijn gezin blijven zo niet bij proximus hoor. Dat is nu al vanaf dag 1 een probleem.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Dag Mack,
Dossier 35503685 werd opgemaakt op 10/09/2018. Ik heb dit dossier op mijn naam gezet want dit is de 2de keer op korte tijd dat ik zie dat er iets misgaat met de facturatie door getransfereerd belkrediet.
Ik heb de eenmalige kosten op de factuur van 06/09 geannuleerd. Een creditnota is hiervoor in opmaak.
Wens je de betaling via domiciliëring op 25/09 aan 85,28 euro te laten doorgaan? Of heb je liever dat ik de domiciliëringsopdracht eenmalig laat annuleren zodat je het verschil zelf via overschrijving kan betalen?
Groetjes,
Antonella
Beste Antonella
Dan maak ik het liever zo over. Kan u mij dan zeggen wat ik wel moet betalen? Dit is inderdaad al 2x maal op korte tijd dat ik problemen heb met mijn factuur.
Kan u mij zeggen wat ik dan moet betalen? Mvg
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marc,
Het openstaand saldo is momenteel nog 45,28 EUR incl. BTW
Je mag dit zo overschrijven met dezelfde mededeling en op hetzelfde rekeningnummer.
Mvg, Koen
Beste, ik heb bijna zelfde probleem.
Ook klacht gestuurd maar geen reactie erop en bellen naar klantendienst heb ik na 55min wachten opgegeven. Nieuwe klant en gekozen voor betaling factuur domiciliëring maar blijkbaar nooit uigevoerd terwijl er zeker genoeg geld op de rekening stond. Dus met als gevolg factuur niet betaald en wordt alles afgesloten zonder verwittiging. Direct factuur zelf gestort op rekening van proximus. Nu volgende factuur 40 euro extra kosten terwijl we aan dit voorval niks kunnen doen. Als je kiest voor domiciliëring dan verwacht je toch dat dit automatisch van de rekening gaat.
Ja wij hebben 2 maal kort na elkaar problemen gehad.
Nu moet ik wel zeggen vanaf dat ik mijn zeg hier gedaan is heb ik meteen reactie gekregen en is het probleem ook opgelost .
Blijkbaar kan het dan toch.
Dank u aan de mensen die het opgelost hebben.
Hopelijk gaat het nu wel goed.
?
Reputatie 7
Badge +4
Beste Mario, kan je via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679 het betrokken klantennummer geven? Dan kijk ik dit even na om te bekijken wat we voor je kunnen doen. Groetjes Freya

Reageer