Beantwoord

eSim

  • 11 November 2018
  • 4 reacties
  • 4171 Bekeken

Wanneer gaat Proximus eSim ondersteunen?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 12 November 2018, 13:29

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Yulia,
Momenteel zijn er nog geen meldingen wanneer dit aangeboden gaat worden.
Misschien kan je van tijd tot tijd even kijken op 'Proximus e-sim'.
Mvg. Wilfried
Ik denk dat Belgische providers eens aan volgende use case moeten denken en hopelijk hierdoor e-sim aux serieux gaan nemen.

Mijn vader (die net op pensioen is) heeft een pace maker en heeft onlangs een klonter in de hersenen gehad. Gelukkiglijk was hij thuis en heeft mijn moeder onmiddelijk de hulpdiensten kunnen inschakelen en is hij hiervan 99% kunnen herstellen.

Door dit voorval durft mijn vader niet meer alleen zijn omdat hij schrik heeft dat hij nog zo'n klonter kan krijgen en die zou dan verlamming of zelfs zijn dood kunnen betekenen. De kwalteit van hun leven is dus sterk achteruitgegaan. Trouwens ook voor (oudere) alleenstaanden is dat één van de grootste bekommernissen.

Mocht Proximus e-sims aanbieden, dan zou ik mijn vader een iWatch kunnen schenken (zonder dat ik ook nog eens een iPhone moet kopen) zodat in geval van problemen hij zelf (of in geval van een hartstilstand, de iWatch) op een eenvoudige wijze de hulpdiensten kan contacteren. Het lost zeker niet alle problemen op (want dan zou hij 2 iWatchen moeten hebben daar de batterij niet aan de pols kan worden opgeladen), maar het biedt een pak meer zekerheid waardoor hij niet constant over 'leven' moet nadenken ipv van te leven...
Als ik je toch een goede raad mag geven zou je best toch eens uitkijken of er geen andere systemen bestaan om die problemen bij je vader te kunnen detecteren want als je op de e-sim ondersteuning moet wachten....!
Reputatie 7
Badge +4
Ter info: personenalarm (voor ouderen)
zembro = embracelet
https://www.zembro.com/be-NL/

Reageer