Vraag

Data roaming Frankrijk

  • 23 July 2017
  • 4 reacties
  • 301 Bekeken

Data roaming werkt niet. Reeds geprobeerd dit te verhelpen door vliegtuigmodus aan en uit te schakelen maar dit helpt niet.

Erik

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1
Ga morgen voor een dag naar Frankrijk. Zal het eens testen. Toen ik pas geleden in Nederland was, werkte het niet. Hou U op,de hoogte.
Ik en mijn zoon hadden hetzelfde probleem in Nederland. Bij contact met proximus bleek er een blokkering op onze roaming te zitten. Ik heb dit echter ook nooit gevraagd. Ze moeten gewoon de blokkering opheffen en na een klein uurtje is alles ok. Vokgens mij staat dit standaard bij veel mobilus S abonnenten. Mijn andere zoon zit in hetzelfde pack met Mobilus L en die had geen blokkering.
Reputatie 7
Badge +1
Ben net terug van een dagje Frankrijk en helaas de data roaming werkte weer niet. Dit is gewoon belachelijk. Waarom werkt dit niet. In Nederland ook al niet. Zal morgen contact opnemen met PX wat de reden is en een oplossing eisen.
Voor mij opnieuw geen mobiele data in Nederland, hoewel men mij gisteren had gezegd dat de blokkering het probleem was en deze nu in orde zou zijn. NIET DUS.
Ik ben ook echt wel razend aan het worden.

Reageer