Beantwoord

Contracten voor bepaalde duur

  • 5 October 2016
  • 3 reacties
  • 181 Bekeken

op onze factuur staat onze contracten op 12/01/2017 aflopen.
wat moet er gebeuren?
moeten die contracten opnieuw ondertekend worden?

met vriendelijke groeten
guy bauwens
icon

Beste antwoord door KoenN 7 October 2016, 09:40

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Beste Guy,

Heb je voor mij klantgegevens? Je mag deze ook via een privebericht versturen.

Groetjes,

Antonella
Beste,

Klantennr:2048959

Met vriendelijke groeten
Guy
Reputatie 7
Badge +4
Dag Guy,

Het is niet dat de producten na deze termijn plots opgezegd zullen worden.

Deze blijven gewoon doorlopen. Dit heeft te maken met je binnenhuiscentrale.

Als je wil kan je steeds bellen naar het gratis nummer 0800/22500 voor meer info.

Met vriendelijke groeten

Koen

Reageer