Vraag

Bizz mobile switch

  • 26 August 2016
  • 5 reacties
  • 333 Bekeken

Bij een Bizz mobile switch zijn er 2 GSM nummers.
Bestaat er een mogelijkheid om op je toestel te zien, alvorens op te nemen, op welk nummer je opgebeld wordt ?

5 reacties

Als de persoon die u opbelt natuurlijk zijn nummer niet verbergt:
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_call_nb_hide/particulieren/support/mobiele-telefonie/voicemail-en-oproepbeheer/oproepbeheer/anoniem-bellen-nummer-verbergen-gsm.html


Edit: maar het zal dit zijn wat je bedoelt waarschijnlijk:
zoals bij Bizz Office Switch activeert uw vast nummer als een extra nummer op uw smartphone. Wanneer het Switch Nummer geactiveerd is, zal dit nummer steeds worden weergegeven alsook een specifiek voicemail worden gebruikt.
Beste Elsa,
Dat is niet wat ik bedoelde
Het gaat over de inkomende oproepen
Op welke manier kan ik zien of een inkomende oproep voor nr A of B is
Vandaag heb ik gemerkt dat ik alleen smsen kan sturen via het prive nummer dus niet via het switch nummer ?
Reputatie 6
Badge +3
Om te zien op welk nummer er gebeld wordt: privė-nummers zoveel mogelijk bij contactpersonen steken danzie je aan de naam waarop ze bellen.
Onbekende nummers zijn sowieso professionele oproepen
Reputatie 6
Badge +3
voor sms'en normaal moet dat mogelijk zijn op beide nummers volgens de specifieke voorwaarden:µ
http://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/sme/Mobile_Switch-Specific_Terms_and_Conditions_01062015_NL/Mobile_Switch-Specific_Terms_and_Conditions_01062015_NL.pdf

" De Klant kan via
het Switch-nummer alleen oproepen maken of sms’en verzenden als het
Bizz Switch-nummer ingeschakeld is. Indien de Klant het Switch-nummer
langer dan drie (3) opeenvolgende dagen ononderbroken uitgeschakeld
laat, gaan alle naar het Switch-nummer gestuurde sms’en verloren."

Eerlijk gezegd: het switch systeem vind ik een slecht systeem, beter een smartphone kopen met mogelijkheid tot 2 simkaarten dan ben je niet afhankelijk van de zottigheden van je operator.

Reageer