Beantwoord

Bellen naar Nederlandse mobiele nummers

  • 16 February 2018
  • 5 reacties
  • 318 Bekeken

Beste heer/mevrouw,

Aangezien ik telefonisch geen goed antwoord krijg en de chat zomaar wordt afgesloten ga ik het maar op deze manier proberen.
Ik heb namelijk een vraag over de abonnementen die jullie aanbieden.
Er wordt met onze abonnementen regelmatig naar een mobiel (06) nummer in Nederland gebeld. Hierdoor onstaan er kosten buiten de bundel. Wij hebben nu Bizz Mobile M abonnementen. Ik zie op jullie site dat in het Bizz Mobile L abonnement ook 600 min. naar de EU bellen is inbegrepen. Gaat het hier om vaste nummers in de EU of zijn deze minuten ook te gebruiken naar mobiele nummers in de EU (en dan gaat het eigenlijk vooral om Nederland).

Daarnaast bieden jullie ook een Calls & SMS+ optie aan. Hiermee kan 60 min naar Europa, VS, Canada en Zwitserland worden gebeld. Gaat het hier ook alleen om vaste nummers of ook om mobiele nummers?
icon

Beste antwoord door AkiW 20 February 2018, 19:16

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Kan u ons in een privé bericht nog even de klantengegevens doorgeven aub?

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Goedemorgen WilFriedJ,

Ik heb zojuist de gegevens naar jullie toegestuurd.
Het "Beste antwoord" is per ongeluk aangeklikt, maar ik kan dit niet meer ongedaan maken.. [Edit Wim: aangepast]
Reputatie 6
Badge +3
Hallo,

bij de Bizz Mobile XL, krijgt u maandelijks 600 min. om naar EU landen te bellen. Dit betekent: zowel naar vastelijn nummers als naar mobiele nummers in de EU landen.

Bij de optie " Calls & SMS To EU US CA CH" kan u voordelig bellen en sms'en versturen "naar de vastelijn nummers en mobiele nummers" naar Europa, Verenigde Staten, Canada en Zwitserland.

Groeten, Aw
Bedankt voor het antwoord!

Reageer