Beantwoord

Bellen naar Nederland Mobilus

  • 13 September 2017
  • 7 reacties
  • 1722 Bekeken

Dochter heeft eergisteren naar Nederlands gsm nummer gebeld en ge sms't
Nu gaat het verbruik fel omhoog.
Zit dat normaal niet bij in de belminuten van mobilus abonnement?
icon

Beste antwoord door Wim 14 September 2017, 08:39

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Nee , zie internationale tarieven hieronder

https://www.proximus.be/nl/id_cr_roaming/particulieren/producten/mobilus/mobiel-en-roaming-opties/internationaal-en-roaming/international-en-roamingtarieven.html#/RoamingTool
verder ter info more faq's
Ik vind onderstaande toch terug op website proximus...

Net zoals thuis in de Europese Unie
Sinds 12/06 heb je geen roamingkosten meer voor je communicaties wanneer je gsm't binnen de Europese Unie1.
In EU, gebruikt je dus je belminuten, sms’en, mobiele data en favoriete app die inbegrepen zijn in je abonnement, net alsof je in België bent. Ook de prijzen buiten bundel zijn dezelfde als in België.
Reputatie 7
Badge +6
Romeo,

Opgelet, roaming en internationale gesprekken vanuit België is niet hetzelfde.



Alle info vind je op onze roamingtool en op onze FAQ over roaming.

Mvg,
Reputatie 3
Aha ok nu versta ik het. Maar dan is het wel raar dat een SMS vanuit België naar Nederland extra kost en als ik dat dan doe vanuit NL mij gewoon in mijn abo valt? Of zie ik dat verkeerd?
Reputatie 3
Ik vind onderstaande toch terug op website proximus...

Net zoals thuis in de Europese Unie
Sinds 12/06 heb je geen roamingkosten meer voor je communicaties wanneer je gsm't binnen de Europese Unie1.
In EU, gebruikt je dus je belminuten, sms’en, mobiele data en favoriete app die inbegrepen zijn in je abonnement, net alsof je in België bent. Ook de prijzen buiten bundel zijn dezelfde als in België.


Als dat klopt dan moet ik toch ook niet EXTRA betalen als ik naar Nederland bel?
Reputatie 7
Badge +6
Als dat klopt dan moet ik toch ook niet EXTRA betalen als ik naar Nederland bel?
Toch wel, guardian, dat is dan een internationaal gesprek. Probeer onze tool eens uit, dat zal je direct begrijpen wat ik bedoel:
RoamingTool.

Reageer