Vraag

Belkrediet op ondanks voldoende saldo?

  • 28 October 2018
  • 7 reacties
  • 333 Bekeken

  • Rising star
  • 17 reacties
Bellen kost 0.25cent en sms 0.08cent. Mijn saldo is 0.47cent.

Waarom kan ik dan niet bellen en waarom kan ik dan niet sms'en ???? Dit is geen storing want het lukte niet op 2 verschillende dagen telkens tijdens de daluren nl. zaterdag 27 okt. omstreeks 15u. en op 23 okt. omstreeks 18u35

7 reacties

ter info: ik heb ooit gelezen dat moet een minimum bedrag hebben, maar hoeveel weet ik niet meer juist, mss is dit het probleem aangezien je maar 0,47 cent hebt ? (ik weet ook niet of dit klopt)

NB: Morgen kunnen de proximus medewerkers je verder helpen als ze terug op het forum langskomen.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Over welk nummer gaat het juist?
Op 04727..338 staat nog 15,46 EUR belkrediet.
Mvg, Wilfried
Beste Wilfried,

Het gaat inderdaad over dit nummer het nummer uit de screenshots.
Ik had ondertussen belkrediet herladen.

Niet te min blijft de vraag, de screenshots zijn duidelijk, deze vermelden te weinig belkrediet terwijl er meer dan genoeg opstond om 5x te sms'en of meer dan een minuut te bellen.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
Het is onmogelijk om dit na te kijken al is er nog steeds 15,46 EUR belkrediet.
Staan de instellingen van je toestel correct ingesteld?
Mvg, Wilfried
Beste Wilfried,

Welke instellingen op het toestel bepalen vanaf welk bedrag er niet meer mag gebeld of ge-smst worden?

De kaart werd achteraf herladen.

De screenshots maken duidelijk dat de meldingen van "Proximus-info" komen. Dit op 2 verschillende dagen.

Gelieve deze bug bij Proximus te laten oplossen aub.
Niet meer dan een ingeving en of die juist is zal een proximus medewerker wel zeggen.

Jij gaat uit van de prijs tijdens de daluren, Tijdens piekuren kost bellen 0,50€ per minuut en op de screenshot heb je nog 0,47€ en dat is te weinig.
Wat smssen betreft klopt je redenering, maar kijk eens of je instellingen niet op mms staan want dat kost 0,50€ ongeacht piek- of daluur.
Reputatie 6
Badge +3
Beste,
kan je het gesprek via deze link verder zetten, wat bedoel je met instellingen die bepalen vanaf welk bedrag er niet meer mag gebeld of ge-smst worden. Er moet gewoon voldoende belkrediet op je pay&go zijn om het te kunnen gebruiken.
Mvg. Wilfried

Reageer