Belgacom Mobile : betalen per sms (parking, De Lijn bvb)

  • 4 August 2012
  • 1 reactie
  • 488 Bekeken

Er is een (onoplosbaar? zijn er al mee bezig van eind juni) probleem met Belgacom Mobile en betalen via sms voor parking, De Lijn, etc.

Bij het versturen van een sms naar 4411 (parking) bvb krijg je onmiddellijk een bericht terug 'betaling geweigerd'.

Idem voor versturen van sms naar De Lijn (zelfde bericht met die aanvulling : abonnement niet geschikt voor betaling per sms.

Toen ik vorig jaar nog Proximus was werkte het perfect.

Zowel bij 4411 als bij De Lijn zeggen ze dat het aan Belgacom ligt. Bij Belgacom zeggen ze dat het niet aan hen ligt. Kastje-muur...

Op de website van 4411 staat dat het enkel werkt voor PROXIMUS klanten. Ook al beweert Belgacom dat Belgacom Mobile hetzelfde is als Proximus, ik heb de indruk dat dit NIET het geval is.

Kan dat aub opgelost worden? Proximus overnemen is een ding, zorgen dat de klanten geen functionaliteit verliezen is een ander.

1 reactie

Hey Dirk, vreemd, bij mij werkt het perfect. Was voorheen ook proximus en nu MTV generation 15 via Belgacom Mobile (wat eigenlijk hetzelfde is als proximus). Groetjes, eric

Reageer