Beantwoord

Abonnement naar nieuwe gsm?

  • 21 November 2018
  • 7 reacties
  • 331 Bekeken

Ik heb nu 24 maanden betaald voor mijn abo + gsm (mobilus 20 + A5). Deze gsm is dus afbetaald.
Kan ik met een andere gsm (zelf gekochte A7) dit abonnement verder laten lopen door de simkaart van de A5 naar de nieuwe A7 te verplaatsen?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 4 December 2018, 14:02

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Theo,
Over welk gsmnummer gaat het hier?
Mvg, Wilfried
Over nr. 04*****
TIP: Altijd best van privé gegevens door te sturen via een privébericht om eventueel misbruik te voorkomen.
Privébericht sturen (klik hier)
Ja Martin. Ik had het ook door, maar kan het niet verwijderen.
Ik heb als proximus klant een nieuwe smartphone besteld + abonnement 24 md moet ik de simkaart ook vervangen als mijn huidig proximus nr behouden blijft?

nummer zit al in mijn pack

vriendelijke groeten

Dimitri
je oude simkaart blijft actief (tenzij je ze zelf opgezegd zou hebben) dus kun je ze ook gebruiken in je nieuwe smartphone en als je eventueel een ander formaat van simkaart zou nodig hebben kun je ze gewoon laten omruilen voor een ander formaat (verschillende formaten kun je dan zelf uitdrukken zoals gewenst) in een proximus schop. Dit is gratis maar er kunnen wel kosten (ca 5 €) aangerekend worden als je eventueel gegevens op je oude kaart zou staan hebben en ze moeten overgezet worden naar de nieuwe.
Dit is uiteraard met behoud van je oud nummer.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Dimitri,
Neen de simkaart kan behouden blijven.
Mvg, Wilfried

Reageer