Beantwoord

4G werkt niet

  • 13 June 2018
  • 1 reactie
  • 678 Bekeken

ik wou mijn 4g opnieuw proberen instellen want nadat mijn gsm Samsung Galaxy A3 2017 gereset is, werkt mijn 4g niet meer ik wou het opnieuw instellen ik ga naar de pagina van proximus en volgden de stappen. ik moest klikken op welke android - versie ik had, maar die van mij stond er niet tussen ik heb namelijk mijn gsm laten updaten en mijn android - versie is dus nu 8.0.0 . wat moet ik nu doen? heeft proximus dat er nog niet bij gezet?
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 14 June 2018, 15:22

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 6
Badge +3
Dag Mirte,
Kan je ons via deze link nog even je gsmnummer dorogeven dan kijken we of alle insteek-llingen van hieruit juist staan.
Mvg. Wilfried