43 dagen geen tel, geen internet, geen tv


Reputatie 7
Badge +4
Dag John,

mijn excuses voor het ongemak. Kunnen we je misschien via deze weg verder helpen?

MVG,

Wim

35 reacties

Overgeleverd worden aan helpdesk procedures die toelaten om de klant keer op keer op wacht muziek te zetten, simpelweg door te sturen. Iedere dag minimaal 2 uur bellen om steeds hetzelfde opnieuw door te geven. Nooit kan je de persoon van Proximus daarna opnieuw bereiken. De nieuwe support persoon die je belt weet van niets. En dat iedere dag opnieuw.
Is het niet duidelijk beschreven? Moet er nog een tekening bij?
Reputatie 7
Badge +4
Dat mag, als het een mooie is.
Uw klanten hebben zelf ook werk uit te voeren. Als de foto niet moet dan liever niet.
Reputatie 7
Badge +4
Als forum-gebruiker en niet Px-medewerker begrijp ik dat u reeds geruime tijd een probleem hebt - als nieuwe of bestaande klant? - dat niet opgelost geraakt.
Misschien:
of iets meer info geven aan een Px medewerker (al dan niet via privé bericht)
of beroep doen om de ombudsdienst telecom (u hebt mijns inziens na 41 dagen wel voldoende geduld gehad)
of uitkijken naar een alternatieve leverancier....
Succes.
Massa’s info gegeven. Ik ken beroepsmatig ook zéér goed het functioneren van call desks, SLA, scripts die doorlopen worden. Het is frustrerend om te zien dat net een Telecom bedrijf de basis principes van communicatie en opvolging niet toepast. Contactgegevens en informatie deling komt enkel van 1 zijde. Ik meld het ook bij de ombudsman. Enig idee hoe ik die bereik?
Allé, een flagrante dt fout die ik niet meer kan verbeteren.
Reputatie 7
Badge +4
http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41

P.S. Berichten kunnen via opties "bewerk" tot 1 uur na posting aangepast worden
binnen het uur kun je uw bericht nog verbeteren door te klikken op opties > bewerk
Allé, een flagrante dt fout die ik niet meer kan verbeteren.

http://www.ombudsmantelecom.be/nl/hoe-klacht-indienen.html?IDC=41 Ik meldt het ook bij de ombudsman. Enig idee hoe ik die bereik?
Voormiddag nog eens gebeld om te vragen hoe het zit. Vlijtige medewerkster zegt dat ze het zal navragen dat ze het goed begrepen heeft en dat ze me zeker zal terug bellen om te laten weten wat er gebeurt.
17:00 nog eens gebeld. Jawel, deze medewerker kan meteen zien dat er een situatie is met de technische gegevens die niet kloppen met de installatie voor Fiber. Het dossier zit bij een team dat men niet mag bellen. Zij moeten dat eerst op orde brengen. Wanneer? Mag er prioriteit op? Neen, de helpdesk mag hen niet contacteren. Ze mogen geen prioriteit aanbrengen. Wat is er dan met de vorige dossiers gebeurt? Ah, die hebben ze gesloten met iedere keer een andere conclusie. Zo is het wel gemakkelijk hè Proximus support verantwoordelijken! Altijd jullie SLA in orde! De gewone residentiële klant parkeren en met een kluitje in het riet sturen. Arme helpdesk medewerkers die getraind worden om klaagzang te aanhoren, wetende dat eens men het niet meer zo goed weet, dat supporterende diensten sowieso uit de wind worden gezet. Bij Proximus is niets voorzien om prioriteit te zetten voor de residentiële klant. 41 dagen geklungel waarschijnlijk vanwege 1 bepaald team dat zijn werk niet goed uitvoert. Neen, niet de technieker, niet de helpdesk. Die support diensten die niet moeten terug bellen naar de call desk om correcte informatie te geven. Die support diensten die nu al hun brug dag voor volgende week aan het plannen zijn.
Merci PROXIMUS
Reputatie 7
Badge +4
Hallo John,

Kan je me aub via PM (

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679) je klantennummer of telefoonnummer doorgeven van deze lijn ? Dan kan ik voor je nakijken wat er misgelopen is en het zo snel mogelijk (laten) oplossen.

Mijn excuses voor de problemen die je al ondervonden hebt tot nu toe

Vriendelijke groeten,

Hadewych
Heb klantnummer net aan u door gegeven. Het team dat het dossier heeft en al meerdere dossiers doodleuk heeft afgesloten zonder oplossing te leveren, doet momenteel niets. Veel succes.
Reputatie 7
Badge +3
Hallo John , ik heb jouw dossiers even bekeken, en onze Fiberdienst geeft door dat de Fiber op dat adres niet bruikbaar is, voor verdere inlichtingen hierover kan je rechtstreeks met hen contact opnemen via het nummer 080033234. Groeten, Aziz
Kijk, dit is exact waar jullie dienst voor staat. Geen voortzetting voor oplossing! Zo kan ik het ook. Kabel is er. Plan is verkeerd. Intern ticket is open bij team dat jullie niet mogen bellen. Zij doen er NIETS mee en de dienst werkt niet en dan zeggen dat de fiber niet bruikbaar is. Dit noemen ze iemand met een kluitje in het riet sturen. Daar zijn jullie scripts op afgesteld. Toch bedankt voor de poging. Het is jullie Proximus instituut dat deze antwoorden mogelijk maakt. En ik nu maar naar dat andere nummer bellen, wachtmuziek, opties en medewerker nummer 300 alles opnieuw uitleggen. Waarop deze dan exact uw aanpak zal toepassen. Bedankt Proximus.
Ik heb dat nummer meteen gebeld. De persoon die u aan de lijn had, heeft u foutieve informatie gegeven. De andere meneer daar bevestigde waar ik hem op wees. Er is een intern ticket open om de technische details/plannen te verbeteren. Terwijl ik hem het heel verhaal deed begon hij met de zin “nu we kunnen zelf niets meer doen om dit te versnellen...”. Ik sprak even door, 2,3 seconden. Hij spande daarop het verhaal op dat dialoog van 2 kanten moet komen en haakte in. Dank u wel Proximus!
Dank u wel Proximus.
Reputatie 7
Badge +4
Dag John, kan ik je ergens mee helpen? Grtjs, Charlotte.
Kan jij me ergens mee helpen?
Kan jij me ergens mee helpen Charlotte?

Klantnummer 610735026, Anne Destrait , avenue Mirande 132, Tubize

43 dagen geen telefoon, geen tv, geen internet. De dossiers op het klantnummer kan u raadplegen. De fout ligt bij Proximus. De chats kan u lezen, doorsturen kan u doen. Proximus opgelegde procedures om toch maar niet het verantwoordelijke team te moeten confronteren. Kan u iets voor me doen? Vrij hilarische vraag in deze context.
Reputatie 6
Badge +3
Dag John,
Er is momenteel een open dossier 33896073 brief van de ombudsdienst Luc Tuerlinckx (Ombudsman) in behandeling door onze back-office. ** ombudsklacht 2018/5702 mc : 100791 Mvg. Wilfried
P.S.; Voor toekomstige correspondentie kan je deze link gebruiken
Dat klopt. Dat is mijn aktie. Iedere dag zullen we blijven melden dat het niet werkt om tot een resultaat te komen.
Geen opvolging van Proximus via dit kanaal. Sterker, community manager ThomasP schiet in aktie en sluit andere geopende topics af, omdat hier op deze topic al wordt gezegd dat het in behandeling is via de ombudsman. Dank u wel Proximus. Er is door jullie dienst totaal geen opvolging verzekerd. En dan ook nog eens doodleuk forum regels voorschotelen. Wat doet Proximus om de dienst aan te sluiten? DAT interesseert me. De lampjes op de router branden intussen groen en door onder andere deze heer ThomasP zijn verwijzing naar de ombudsman doen ze niets. Letterlijk van de afspraakdienst deze middag mogen vernemen: ´omdat er een dossier door u geopend is bij de ombudsdienst, MOGEN wij nu geen afspraak plannen’. Dat is natuurlijk zever, maar wat wil je, dit is het antwoord dat je krijgt na weer eens 30 minuten lesje aframmelen en wacht muziek.
"Belt u maar voor een afspraak, de lampjes van de router staan op groen. Het volstaat nu om voor een afspraak te bellen".
Lijdensweg:
* Bellen naar FIBER algemeen nummer, wachtmuziek en 10 minuten uitleggen war het over gaat.
* Door verbonden naar afspraakdienst. Wachtmuziek 5 minuten. Mevrouw uitleggen 10 minuten waarom een afspraak. Antwoord: "kan niet boeken omdat de technieker het werkorder nog niet heeft gesloten".
* Naar de technieker in de auto: "aub uw werkorder afsluiten" Proximus technieker: "Ah ja, hebben ze dat nodig? Ze kunnen toch zien dat het in orde is? Ik zal het binnen een kwartiertje sluiten."
* Bellen naar FIBER algemeen nummer. Wachtmuziek 5 minuten. Uitleggen, 5 minuten.
Door verbonden naar afspraakdienst. Wachtmuziek 5 minuten. Mevrouw uitleggen 10 minuten. Zet me op wachtmuziek 20 minuten!.
* Bellen naar FIBER algemeen nummer. verbind me aub door. Mevrouw aan de lijn: "ah u meneer, had u afgelegd? Ik wilde u net laten weten wat het antwoord is. Omdat u een klacht hebt ingediend bij de ombudsdienst MOGEN we geen afspraak hier op maken." Wablieft?!
* Niet opgeven. Terug bellen naar FIBER algemeen nummer, door verbinden naar storing afspraakdienst (ah bestaat dat ook?). Meneer aan de lijn zegt me dat er geen afspraak kan worden gemaakt omdat de werken van deze morgen nog niet in het systeem zitten. Hij zal me zeker deze avond terug bellen.

Nu in de avond. belt men me terug . Neen hoor?
Dit is dus dagelijkse kost bij Proximus. Ik ben nog vergeten te vermelden dat bij het 2de gesprek van vandaag met de afspraak dienst, de mevrouw me een zogenaamd direct nummer mee gaf. Je zou zo bij de afspraakdienst terecht komen, wel nog de wachtmuziek krijgen maar dan toch al niet meer via de eerste lijnen moeten gaan Wist ik veel dat ze me letterlijk een FOUTIEF nummer mee gaf. Jawel, alle trukken van de foor. Geen limiet op de achterbaksheid.

Reageer