Beantwoord

1919

  • 18 March 2018
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Het nr. 1919 heeft steeds gewerkt tot vorige maand. Is dat niet meer beschikbaar???
icon

Beste antwoord door KimB 19 March 2018, 11:27

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ter info: https://www.proximus.be/nl/id_cr_freeos/particulieren/producten/andere-producten-opties/abonnementen-voor-vaste-lijn/gratis-diensten.html
=
1919 is in principe nog voorhanden, misschien is er een technisch probleem
op dit publieke forum mag geen antwoord van Px voor maandag worden verwacht, maar geval van technische problemen zou 080022800 ook op zondag bereikbaar moeten zijn
eventueel kunt u ook nagaan op MyProximus - Mijn producten - PhoneLine - Diensten of 1919 (laatste gemiste oproep actief staat en indien niet dit zelf uit beschikbaar proberen te activeren)
Reputatie 7
Badge +4
Dag Maria,

De optie stond niet meer actief op je lijn, ik heb ze nu terug geactiveerd. Kan je nog eens testen?

Groeten
Dank U wel Kim. Alles is in orde nu

Reageer