Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
De ideale categorie om Proximus te contacteren in geval van vragen
Recent actief
AlgemeenOnverwacht opstarten van de V7 (bijvoorbeeld tijdens de nacht)Het probleem is nog niet verdwenen, dit kan nog voorkomen bij enkele klanten. Er bestaat een work around om dit probleem te vermijden. Schakel de CEC functie uit in het menu van je decoder. Home => Instellingen => Instellingen Toestel => Apparaatvoorkeuren => HDMI CECTraagheid bij het volledig uitschakelen van de decoder.In vergelijking met de V5C / V6 is de opstarttijd van de V7 gelijkaardig, er is geen verbetering voorzien op korte termijn.. Foutmelding P011, P130 of andere foutmeldingen die verschijnenDeze foutmeldingen worden dagelijks opgevolgd. Er zijn reeds acties ondernomen om deze foutmeldingen op te lossen. Er zijn echter meerdere oorzaken welke complex zijn en individueel dienen onderzocht te worden. Wij zetten alles op alles op deze foutmeldingen zo snel mogelijk op te lossen. Vastlopen van de decoder bij het voortspoelen of terugspoelen bij TV-ReplayOnze engineers wensen hiervan concrete v
Beste gamers, Heel binnenkort is het spel Destiny 2 ook beschikbaar om op PC te spelen. We weten dat er problemen zijn voor de spelers die in “Multiplayer” spelen wanneer deze beschikken over een Technicolor modem. Wij kunnen dit probleem verhelpen door een aanpassing te doen in de configuratie van je modem. Indien je problemen hebt om dit spel te spelen via jouw Proximus verbinding, gelieve ons dan een privebericht te sturen door hier te klikken. Noteer er je naam, voornaam, telefoonnummer en/of klantennummer en laat ons weten dat je problemen hebt met Destiny2. Wij zorgen dan dat je de aangepaste softwareversie krijgt en dat je vlekkeloos kan spelen. Gelieve dan ook je wifi aan te laten staan tot je van ons een bericht hebt gekregen. Even herhaling, dit is enkel van toepassing op onze Technicolor modem (zie hieronder voor meer info) Aangezien er enkel problemen zijn met modems van het type Technicolor moet je dit dus eerst nakijken. Dit kan je doen door de sticker te bekij
In de EU-zone zijn roamingkosten intussen al enkele jaren verleden tijd. Buiten de EU kunnen die kosten echter wel nog flink oplopen. Nu reizen deze zomer opnieuw kan, pakt Proximus uit met een nieuw en voordelig roamingaanbod zodat alle klanten ook buiten de EU zorgeloos geconnecteerd kunnen blijven.Beste klanten,We zijn blij jullie aan te kondigen dat Proximus op 1 juli een nieuw en eenvoudig roamingaanbod buiten de EU lanceert voor alle klanten.We stellen vast dat heel wat mensen onze bestaande roamingopties vandaag nog al te vaak vergeten te activeren op hun reisbestemming of hun mobiele diensten er simpelweg niet durven te gebruiken uit schrik voor torenhoge facturen. Ons nieuwe roamingaanbod zal ook hier komaf mee maken.Daily Roaming PassMet de Daily Roaming Pass zullen alle residentiële klanten en kleine bedrijven hun mobiele abonnement buiten de EU kunnen gebruiken voor een vast bedrag per dag, net zoals zij dat thuis zouden doen:- € 5,95/dag voor zone A (landen als de Verenig
Bericht aan de Proximus Forum Community We merken op dat velen het sub forum "Facturen" gebruiken om uw factureringsproblemen aan te kaarten. Dit kan logisch lijken omdat vragen op het forum door Proximus-agenten behandeld worden, maar het doel van een forum is om hulp tussen gebruikers mogelijk te maken, wat voor factureringsproblemen bijzonder moeilijk is. Het is immers bijna altijd nodig om uw persoonlijke gegevens in te zien om de situatie uit te klaren, wat alleen mogelijk is door de tussenkomst van een agent. Bovendien zijn geldkwesties vaak een gevoelig onderwerp en geven we er de voorkeur aan deze niet publiekelijk bekend te maken. We begrijpen dat dit kan zorgen voor frustratie, omdat onze agenten niet altijd op het Forum aanwezig zijn of met andere onderwerpen bezig zijn en daarom niet altijd snel genoeg kunnen ingrijpen naar ieders wens. Om uw factureringsproblemen op te lossen en de frustratie te verminderen, willen we u andere digitale contactkanalen aanbieden d
Basisregel : Deel nooit je klantnummer, login of wachtwoord mee per e-mail en klik nooit op een link in een verdachte mail of sms.Wilt u meer info over de verschillende soorten fraude ?U vindt alle info hier Een nieuw bankrekeningnummer voor Proximus!Sinds 15/08/2021 heeft Proximus een nieuw bankrekeningnummer: BE82 2100 0008 8968. Als je vermoedt dat je een frauduleuze e-mail of sms over jeProximus-factuur hebt ontvangen, controleer dan of je het juiste nummer hebt.
De situatie van afgelopen weken heeft dankzij doorgedreven technische ingrepen heel wat verbeteringen opgebracht. Hierdoor is het merendeel van de klachten opgelost. We zijn ons echter bewust dat er nog zeer specifieke gevallen zijn die zich kunnen blijven voordoen. Om ook hier een oplossing voor te bieden, vragen we je onderstaande instructies te volgen.Indien je vandaag nog problemen zou ervaren met je mailbox, vragen we contact met ons op te nemen via 0800/22800 (Residentiële klanten) – Optie 4 – Storingen - Optie 2 E-mail - of 0800/22500 (Business klanten) - Optie 4 Storingen - Optie 2 E-mail - waar onze medewerkers een gedetailleerde registratie zullen maken met de omschrijving van het exacte probleem zodat onze IT teams dit individueel kunnen onderzoeken.Are you an English-speaking customer? No problem, it's over here!
Je smartphone vervangen hoeft niet (te) duur te zijn. En het kan zelfs op een ecologisch verantwoorde manier. Koop je liever niet nieuw? Naast de ‘traditionele’ tweedehands smartphones kun je ook een refurbished model overwegen: gered van de vuilnisbelt en met zorg gereviseerd en voorbereid op een tweede leven.Hoezo, 'refurbished'?Simpel gezegd zijn refurbished of ‘gereviseerde’ smartphones telefoons die een volledig onderhoud hebben gekregen. Ze zijn zeker niet nieuw … maar ze zijn ook niet echt tweedehands. Want voordat ze doorverkocht worden, worden ze van A tot Z schoongemaakt, gerepareerd en getest. Scherm, batterij, camera, video, opladen, geluid … Elk onderdeel wordt nagekeken en, als het nodig is, vervangen. Doel? Een apparaat aanbieden dat gegarandeerd 100% functioneel is, tegen een zeer voordelige prijs.Van A+ tot C: kwaliteitsgarantieAllemaal goed, maar hoe kun je gerust zijn over de kwaliteit van zo’n smartphone? Een score van A+ tot C biedt op dat vlak transparantie:A+ of
Sinds 15/8/2021 beschikt Proximus over een nieuw bankrekeningnummer waarop je nu je betalingen moet doen.Als particulier en als u nog steeds een papieren overschrijving gebruikt, moet u dit wijzigen, vooral als u het via uw online account had opgeslagen. Als u al via domiciliëring of Bancontact betaalt, hoeft u zich geen zorgen te maken, uw betaling wordt automatisch gevalideerd op het juiste rekeningnummer. Het oude nummer blijft nog enkele weken actief om problemen te voorkomen als je het nieuwe nummer nog niet kende. Wilt u van de gelegenheid gebruik maken om uw betaalmethode te vereenvoudigen of heeft u meer informatie nodig? Aarzel niet om op deze link te klikken:Hoe betaal je een factuur of aanrekening? | Proximus
Wanneer word mijn iphone 15 pro geleverd? Er werd gezegd de 22ste, maar nog steeds geen mail met de track en trace?
kregen vorige week een nieuwe decoder V7(Android) toegestuurd- hebben nu veelvuldig problemen dat beeld en geluid niet gelijk lopen( wa s met andere decoder nooit) iets aan te verhelpen???
ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Beste Support , Ik heb mijn diensten bij jullie stop gezet totaal bedrag is 397 euro kan ik een afbetalingsplan krijgen aub ik kan vanaf eind februari 2020 mijn eerste aflossing uitvoeren Graag dringend een anwoord erop aub ? kan je via prive mijn gegevens doorgeven klantnummer Met vriendelijke Groeten Birgit K
Omdat ik op kanaal 1 geen goede wifi heb door verschillende Telenet modems die op kanaal 1 zitten zet ik mijn kanaal op 8. Dit garandeert een goede ontvangst verder van de modem. Het probleem is dat het kanaal na een paar uur weer op 1 staat. Dus als ik weer eens slechte ontvangst heb met de wifi dan weet ik dat het weer naar kanaal 1 gezet is. Het staat niet op automatisch dus waarom gaat het altijd terug naar 1. Dit is al bezig van wanneer ik deze modem in gebruik heb en ik begin dit een beetje beu te worden om telkens in te moeten loggen in de modem om mijn kanaal terug op 8 te zetten. Vroeger met de b-box 2 had ik dit niet. Wat kan ik hier aan doen zodat het kanaal blijft staan waarop ik het zet? mvg
Beste Proximus, we zijn ondertussen al bijna 2016 en nog steeds zitten wij op ADSL. Wanneer kunnen wij eindelijk omgeschakeld worden naar VDSL2? Het feit dat deze vraag de laatste jaren steeds minder opduikt op dit forum verontrust mij enorm gezien wij blijkbaar tot een marginale groep gebruikers gaan behoren waarvoor er geen VDSL2 wordt mogelijk gemaakt. Jarenlang zie ik met lede ogen aan hoe bijna overal rondom VDSL2 wordt mogelijk gemaakt maar bij ons in de buurt blijft dat onmogelijk. Ondertussen steken jullie wel onze ogen uit met de aangekondige 100/10 'snelheidsverhoging', Netflix en andere HD-content die voor ons gewoon ontoegankelijk blijkt.. Vandaag kunnen jullie ons 5,5Mbps download en 0,4Mbps aanbieden, dat betekent downloaden aan 700kb/sec en uploaden aan 40kb/sec. Wij kunnen 1 Tv aansluiten, HD kijken is niet mogelijk. Als wij Belgacom Tv kijken daalt de internetsnelheid naar het nulpunt. Ik woon op 5 kilometer van centrum Ronse, je kan dat maar bezwaarlijk 'in
Sinds gisteren krijg ik geen toegang meer tot bepaalde artikels (“dit artikel is exclusief voor abonnees”) in de HLN app, niet op iPad, niet op iPhone.Ik heb de app verwijderd, terug geïnstalleerd, nieuw paswoord aangemaakt waarop ik toeging kreeg tot het keuzemenu enz… maar nog steeds werkt de app niet.Ik heb al enkele gelijkaardige topics doorgelezen, maar dat bracht ook geen oplossing.Chat ook geprobeerd, maar die lijkt evenmin actief.Als extra puntje: sinds enige tijd werkt (steeds tijdelijk) de mail niet. Ik kan dan geen berichten ontvangen/versturen (naam en/of paswoord incorrect), om een aantal uur later weer actief te zijn...
Beste proximus, Wanneer zal de nieuwe decoder beschikbaar zijn voor de consument? Meer info : De V7-decoder ondersteunt 4K HDR en zal draaien op Android P. Een dergelijke Android-integratie is een primeur voor een Europese telecomspeler. De integratie heeft verregaande implicaties. Het toestel is voortaan immers compatibel met de Play Store, wat consumenten de optie geeft om apps als Netflix, YouTube of Plex rechtstreeks vanuit de Play Store te downloaden. Bovendien gaat de decoder spraakbesturing ondersteunen. Wat compatibiliteit betreft kan dat al tellen. Dat de decoder ook dienstdoet als Chromecast, is in dat opzicht de kers op de taart. Ook aan de gamers wordt gedacht met de integratie van Shadow. Dat is een streamingdienst voor spellen waarmee gebruikers de nieuwste titels kunnen spelen vanuit de cloud, dus zonder dat ze zelf een krachtige console of PC nodig hebben. De functionaliteit zit ingebakken, het abonnement niet. Shadow biedt een PC in de cloud die je voor ee
Hey iedereen! Ik had vorige week het persbericht gelezen dat er bij het afsluiten van het nieuwe flex abonnement een v7 decorder zou worden mee geleverd. Ik zit nu te kijken op de Proximus pagina waar je zelf het abonnement kunt samenstellen maar ik vind nergens terug dat dit zo zou zijn. Daarom vroeg ik mij af of er dus effectief een v7 decorder zal worden geleverd na de bestelling? Alvast bedankt!
In september komt de streamingdienst Disney+ in België. Zou het mogelijk zijn om dit te kunnen ontvangen via Proximus decoder , net zoals Netflix. Ik ben tevreden over Netflix via Proximus en zou er graag Disney+ ook bijnemen. Het zou echt groot voordeel zijn via Proximus. kunt u dit navragen of dit mogelijk word in de toekomst en ze er mee bezig zijn.
Beste,Sinds april 2021 krijg ik als trouwe klant een getrouwheidskorting van 5 euro per maand; op onze factuur staat deze vermeld als: “Promoties: uw trouw beloond: internet”. AntonellaD bracht dit toen voor mij in orde. Ook voor de periode vanaf april 2022 tot en met maart 2023 vroeg ik dit aan en bracht zij dit voor mij in orde. Aangezien Antonella nu niet meer voor het forum werkt stel ik mijn vraag hier opnieuw en hoop dat iemand van de proximus medewerkers dit voor mij wil in orde brengen 😉Ik zie op het forum in recente berichten dat we dit nog steeds zelf moeten aanvragen, vandaar dan ook mijn vraag: kan deze getrouwheidspremie van 5 euro per maand opnieuw worden verlengd voor een jaar aub? Dit zou in huidige tijden waarin alles steeds maar duurder wordt een zeer welkom cadeautje zijn.De facturen staan op naam van mijn man; zijn naam en ons klantennummer staan vermeld in mijn profiel.Alvast bedankt om mijn vraag te behandelen.Vriendelijke groeten.
Beste, Als ik mijn modem uitlees met de Sagem tool zit ik reeds geruime tijd op een profiel van 70/30. Echter de DLM staat NIET actief: DLM profile no. Voordien stond dit wel actief en had ik steeds een profiel van 85/30. Kan daar eens naar gekeken worden a.u.b.. Alvast bedankt.