Beantwoord

Samsung galaxy A 5 2017 start niet op

  • 18 November 2017
  • 4 reacties
  • 801 Bekeken

Hallo,

Ik heb een galaxy A 5 gsm. Gisteren ging deze nog perfect. Deze ochtend was de batterij helemaal plat. Deze in ondertussen voor 40 % opgeladen, maar ik krijg de gsm niet meer opgezet. Ik blijf het scherm zien waar staat hoeveel hij oplaadt, maar verder gaat het niet.

Wat kan ik hieraan doen ?
icon

Beste antwoord door FreyaVR 18 November 2017, 19:50

Bekijk origineel

4 reacties

met wat googelen vind ik bv :

een reboot proberen
Ensure your device is charged to a minimum of 5%. If your battery is below 5%, the device may not turn on after the restart. A device that is completely drained should be charged for a minimum of 15 minutes using the wall charger supplied with your device.

To force restart your device, press and hold the Volume down key and Power/Lock key on the device for 10–20 seconds. This performs a simulated battery disconnect.
===========================================
desnoods Een harde reset proberen
Press and hold the Volume up, Home and Power buttons until the Samsung logo appears on the screen.
The start-up screen will appear briefly, followed by the hard reset menu.
Scroll to wipe data/factory reset by pressing the Volume down button.
Press the Power button.

Maar dan moet je alle apps en andere gegevens opnieuw invoeren die je al ingesteld had als je over een backup beschikt is dat natuurlijk beter.

http://www.samsung.com/nl/support/skp/faq/1068714
Dat had ik ook al geprobeerd, maar helaas geen resultaat
Is het ene dat je gekocht hebt bij Proximus dan kan je mss nog beroep doen op garantie, indien er geen andere methode te vinden is om hem terug in gang te krijgen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Lies, via deze weg kunnen we hier helaas niet bij verderhelpen. Je kan best de garantie van je toestel een nagaan en deze indien nodig binnendoen in de winkel waar je deze aankocht om te laten herstellen. Groetjes Freya

Reageer