Vraag

NOKIA 8 (het liefst: Tempered Blue)

  • 22 January 2019
  • 8 reacties
  • 158 Bekeken

Ik durf hier op dit forum gerust herhalen dat ik een geduldig persoon ben, maar de 'tijdelijke onbeschikbaarheid' van de NOKIA 8 zou zelfs Tenzin Gyatso (https://nl.wikipedia.org/wiki/Dalai_lama) uit zijn evenwicht brengen.

Na hierover de voorbije 3 weken meerdere malen contact te hebben opgenomen via jullie (uiterst vriendelijke) klantendienst en navraag te doen bij de fijne mensen in mijn favoriete Proximus Center, ben ik, spijtig genoeg, nog geen stap verder in de aankoop van mijn favoriete smartphone. Al die tijd zit ik zonder gsm, terwijl mijn abonnementskosten even geduldig doorlopen.

Ik doe hiervoor nog een laatste poging via dit forum.

Alvast bedankt voor uw spoedige, positieve én vriendelijke hulp!

8 reacties

Toeval of niet, maar enkele uren nadat ik mijn vraag over de NOKIA 8 plaatste, kreeg ik bij de doorklikpagina van de NOKIA 8 op de website van Proximus een 404-foutmelding en nog wat uurtjes later is er over diezelfde Smartphone niks meer te vinden.

Kan er mij iemand vertellen wat er hier aan de hand is, alstublieft?

Alvast bedankt!

TUI: Pagina's zaten waarschijnlijk nog in de cache na CTRL-F5 bv zie je die dan niet meer, heb ik ook al voorgehad...
inderdaad staat overal uitverkocht...
Reputatie 7
Badge +4
Ter info
https://www.fr.fnac.be/SearchResult/ResultList.aspx?SCat=0%211&Search=nokia+8&sft=1&sa=0
ik bedoelde wel als je googelt op Proximus Nokia 8 hé dat je daar inderdaad uitverkocht ziet staan.
Persoonlijk heb ik nog nooit toestellen gekocht in koppelverkoop met abonnement, en als ik iets koop moet ik het toestel ook direct meekrijgen, enfin ieder zijn menig en goesting uiteraard.
Reputatie 7
Badge +4
@Martin? … uiteraard geen koppelverkoop (blijkbaar heeft bv. fnac er bv. nog een aantal van Px met een mogelijks ondertussen reeds vervallen gratis Px sim-kaart)
die melding was niet op uw bericht bedoelt, was meer bedoelt om duidelijk te maken dat ik geen toestellen koop onde koppelverkoop.

Reageer