Beantwoord

Nokia 3310

  • 7 April 2017
  • 4 reacties
  • 1050 Bekeken

Hallo, kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe Nokia 3310 terug op de markt komt?
En wanneer kan ik die reserveren of kopen bij Proximus?
icon

Beste antwoord door LorentzV 7 April 2017, 16:21

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Normaal zou die deze maand leverbaar moeten zijn. Maar ik weet niet of dit bij alle handelaars zo is. Bij Carrefour Schoten normaal wel. Want ik zoek er ook zo één te kopen.
Reputatie 6
Badge +3
Er is momenteel nog geen officiële release datum beschikbaar. Momenteel gaat het gerucht dat deze eind april beschikbaar zal zijn, maar de makers zelf blijven bij het tweede kwartaal van 2017. Vanaf dat we meer weten, zul je ook op onze pagina meer informatie kunnen vinden! :)

Groetjes,
Lorentz.
Ik vind dat eigenlijk wel triestig. Ik moet deze gsm reserveren voor mijn mama maar het gaat niet. Ze wil deze gaan halen in de Proximus winkel in Leuven. Als hij dan toch gereleased wordt eind April, moet je hem toch al kunnen reserveren? Je kan hem wel online bestellen via andere sites , misschien ook wel een lange wachttijd maar ik begrijp de logica niet. Je wil toch een gsm reserveren alvorens hij uitkomt? Wat moet ik nu vertellen? Het gerucht gaat de ronde dat...?Niet echt professioneel...Ik zou erop aandringen bij Nokia om dringend klaarheid te brengen over de release datum...
Reputatie 4
Badge +1
Ik ben over een drie tal weken in de Carrefour in Schoten iets gaan eten met mijn moeder en daar ben ik gaan horen en zou hij in de rekken liggen in de maand April. Enkel wist men niet de juiste datum, en een overrompeling zoals je ziet op tv. zal het nu ook weer niet zijn als bij een IPhone.

Reageer