Nieuw Samsung toestel via Proximus actie: touchscreen werkt niet meer

  • 28 July 2017
  • 1 reactie
  • 271 Bekeken

Mijn vriend heeft amper een week lang zijn nieuw toestel. Gisterenavond alarm (wekker) willen instellen maar touchscreen werkte niet meer. Deze ochtend kleurt het volledig blauw.

En nu?

1 reactie

Ondertussen naar het nummer gebeld zoals vermeld op de leveringsdocumenten van proximus en afspraak gemaakt voor ophaling toestel voor reparatie. Ik diende enkel nog te wachten op een mail dat ik moet toevoegen aan mijn pakket.

Na anderhalf uur, wat ik lang vond, toch maar opnieuw gebeld. Men vindt daar niks terug op mijn naam nog IMEI nr van de gsm. Dan ben ik doorgeschakeld naar Samsung zelf, maar ook daar vindt men niks terug.

Iemand die dit herkent???

Aan telefoon zeiden ze ook dat ik niet naar mijn proximuswinkel moest gaan want toestellen besteld via internet (was nochtans telefonisch via actie Proximus) worden niet door Proximus teruggenomen?!

Help anybody??!!!

Reageer