Beantwoord

Mobiele gegevens werken niet

  • 18 April 2017
  • 2 reacties
  • 441 Bekeken

Ik heb gisteren een nieuwe gsm (samsung galaxy a5 2017) gekocht in de mediamarkt in Nl. Geen problemen ondervonden, alles werkt buiten mijn mobiele gegevens kan iemand mij helpen? Ik heb ook gezocht naar de apn instellingen op de site van proximus,maar mijn toestel staat niet tussen de lijst
icon

Beste antwoord door WouterM 19 April 2017, 10:39

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Simon,
Kun je hiermee verder?
Groetjes,
Wim
Reputatie 5
Badge +2
Hallo Simon!

Dit zou normaalgezien toch moeten werken...

Hebt u al geprobeerd met dezelfde simkaart in een ander toestel met de zelfde instellingen? (internet.proximus.be als APN)

Mocht dit wel werken in een ander toestel, gaat de fout in het toestel liggen.

U mag mij hierover verder op de hoogte houden via een privébericht.

Een privébericht sturen naar Het Proximus Team doe je door te klikken op de volgende link en in het voorziene veld je bericht te typen en dan op "Verstuur" te klikken (= verzenden).

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679.

Groetjes,

Wouter

Reageer