Beantwoord

Levering telefoon gaat verschrikkelijk


Ik heb een iPhone 8 + met abonnement besteld.
Die zou zaterdag geleverd worden omdat ik naar Melbourne vertrek voor een maand met school, zaterdag bleef ik dus heel mooi thuis en zeg ik alle afspraken af met vrienden om gewoon in mijn kot te zitten van 14u tot 19u.
NIEMAND is langs geweest. Nu bel ik naar de klantendienst en die beweerd dat hij wel is langs geweest maar dat ik er niet was. Ik haat dat soort dingen echt heel erg, ik speciaal een hele zaterdag binnengelaten hiervoor en dan durft die mens nog te beweren dat ik er niet was...
IK heb geen bericht of telefoon gekregen dus ik weet totaal niet waar mijn telefoon is.
Nu bel ik deze ochtend naar de klantenservice en die zeggen we kunnen je niet helpen want je moet naar de leverancier bellen. By the way de leverancier kost 0,30 euro per minuut.
De leverancier zou bereikbaar zijn tussen 10 en 12u, nu bel ik al een dikke 40 minuten aan een stuk door om te horen te krijgen dat niemand kan opnemen. Dus wat moet ik nu in godsnaam doen, ik vertrek woensdag ochtend heel erg vroeg voor een maand.

Ik word nu gevraagd een formulier in te vullen dus hopelijk lost dit alles op maar ik vrees er echt voor.
icon

Beste antwoord door AkiW 9 februari 2018, 17:10

Beste,

aangezien de E-shop de levering van de online bestellingen regelt voor de klant, raad ik u aan om de E shop hiervoor terug te contacteren. De klantendienst kan u hierbij helaas niet verderhelpen. E shop kan u een nieuwe leveringsdatum regelen.

E-shop dienst contacteren via: op telefoon nr 080099974 of email: eshop@proximus.net

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw

Bekijk origineel

5 Reacties

Misschien kan je proberen via 0800 999 74 als je deze online hebt besteld? Om evt de levering alsnog te laten annuleren en dat je het toestel zelf kan ophalen in een Proximus winkel waar het toestel voorradig is...
Het kan het proberen waard zijn...
Reputatie 6
Badge +3
Beste, via welk kanaal heb je deze bestelling gedaan? In principe lopen leveringen via Dynalogic en deze zijn gratis te bereiken via 0800 15 690. Groetjes Freya
Reputatie 1
Badge
Waarom doe zo iets via de moeilijke weg als het ook makkelijk kan.
Zaterdags bezorgingen zijn veel een probleem ivm een gebrek aan beschikbare chauffeurs.
Neem even de tijd en haal het op in een Proximus store krijg je gelijk de goede service erbij.
Ik spreek uit ervaring
Baars, moeilijke weg? Online bestellen zou net de "makkelijke" weg moeten zijn... als je deze dienst aanbiedt moet het ook naar behoren werken. De transporteur had in dit geval nog de mogelijkheid om maandag of dinsdag het toestel te leveren voor die klant zijn vertrek op woensdag. Levertijd 3à4 werkdagen is geen 5à6. Ik heb mijn toestel "moeten" online bestellen, omdat de "click en collect" niet werkt op de website. Dus ik kon niet kijken waar mijn bestelde toestel voorradig was. (op vrijdag 2 feb om 23u) Anders had ik mijn toestel zelf gaan ophalen, gezien mijn oud toestel plots defect is en ik zoals de meeste "bereikbaar" moet zijn. Nu zijn we 8feb en heb ik mijn toestel nog niet... en heb ik geen idee waar het is, want volgens de e-shop wordt het vandaag geleverd en volgens de transporteur is er GEEN levering gekend op mijn adres. ZUCHT. "Service" is geen aaneenschakeling van problemen, die worden opgelost. "Service" is een dienstverlening naar klanten, zoals wordt aangeboden.
Reputatie 6
Badge +2
Beste,

aangezien de E-shop de levering van de online bestellingen regelt voor de klant, raad ik u aan om de E shop hiervoor terug te contacteren. De klantendienst kan u hierbij helaas niet verderhelpen. E shop kan u een nieuwe leveringsdatum regelen.

E-shop dienst contacteren via: op telefoon nr 080099974 of email: eshop@proximus.net

Alvast onze excuses voor het ongemak.

Groeten, Aw