Vraag

Levering Smartphone


Ik had op 07/04 een smartphone besteld op jullie e-shop. Ik heb een order bevestiging gekregen met daarin details dat de levering zou plaatsvinden op 09/04. Maar ik heb nog steeds niet ontvangen, zouden jullie eens kunnen kijken wat er mis is. Ik deel mijn ref nummer van bestelling liever niet openbaar dus als jullie dit nodig hebben start dan een privéconversatie.

MvG

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Kan je ons via deze link de klantennummer en webshop-order referentie even doorgeven dan kunnen we dit even nakijken.
Oke dank u, ik heb via de link de gegevens doorgeven.
Reputatie 6
Badge +3
Hallo, bij nazicht, wil ik bevestigen dat u geen Minimus pack bijbesteld heeft. Alvast onze excuses voor dit misverstand. Groeten, Aw

Beste,

 

Ik heb op 15/10 een smartphone bij jullie besteld. Ik heb een order bevestiging gekregen maar nog steeds geen leveringsdatum, niks. Tegen wanneer wordt die dan normaal geleverd?

mvg

 

Reputatie 7
Badge +3

@nicembabazi 

goedemorgen, excuses voor het ongemak

kan je je profielgegevens zo volledig mogelijk invullen zodat we dit kunnen nakijken ?  bedankt

Groetjes,

Tina

@nicembabazi

goedemorgen, excuses voor het ongemak

kan je je profielgegevens zo volledig mogelijk invullen zodat we dit kunnen nakijken ?  bedankt

Groetjes,

Tina

 

Ok. Ik heb het gedaan.

Reputatie 7
Badge +3

Beste,

ik heb je order gevonden :-)

Momenteel zit het bij de screening dienst (om fraude te vermijden worden nieuwe klanten met promotoestellen eerst op identiteit gescreend)

Zij gaan je zo spoedig mogelijk informeren over de verderzetting.

Groeten,

Tina

Beste,

ik heb je order gevonden :-)

Momenteel zit het bij de screening dienst (om fraude te vermijden worden nieuwe klanten met promotoestellen eerst op identiteit gescreend)

Zij gaan je zo spoedig mogelijk informeren over de verderzetting.

Groeten,

Tina

@tina.b  ok bedankt! En hoelang zal dit ongeveer duren? 

Mvg

Reputatie 7
Badge +3

@nicembabazi meestal maar een paar dagen, dus ik hoop dat ze snel het order verderzetten !!

groetjes !

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@nicembabazi De bestelling werd niet goedgekeurd door de screening dienst. Het order werd geannuleerd. Groetjes, Antonella

Reageer