Vraag

Levering... Een ellende

  • 14 May 2018
  • 0 reacties
  • 272 Bekeken

Reputatie 1
Beste...
Vandaag zou de smartphone (Nokia 7plus) geleverd worden bij mijn vader. Ik... Als zoon zou die krijgen... Dus ik vandaag van geel naar Ieper...
Om 8 uur deze morgen een mail van dynalogic met de melding: uw bestelling is geannuleerd... Smartphone zal niet geleverd worden.
Ik bel naar de klantendienst...
Medewerker 1: wij werken niet meer via dynalogic.... Wel via bpost... Dus die levering zal wel plaatsvinden ... Indien niets gezien na 12 uur bel even terug...
Vond ik al een vreemd verhaal...
Ik bel terug... OH ik zie dat hier staat dat de levering gewoon zal doorgaan... Maar weet je wat... Ga naar een Proximus center en haal de gsm daar gewoon af... Je vader moet er wel bij zijn...
Wij naar Proximus center... Meneer,. Wij kunnen zomaar die gsm niet meegeven... Er loopt nog een order... Bel van hieruit nog eens naar de klantendienst...
Nog eens gebeld.... Ah meneer... Bel eens met dynalogic... Zo gezegd zo gedaan... Dynalogic zei... Wij hebben geen artikel gekregen om te leveren.... Bel naar Proximus...
NOG MAAR EENS gebeld naar Proximus... Nu zagen ze plots dat er idd iets foutgelopen was... Maar ze gingen het order nog eens doorsturen en de smartphone zou donderdag geleverd worden .... Maar daarvan nog geen bevestiging gekregen ...
Zal die nu al dan niet donderdag geleverd worden? Want ik heb die voor het weekend nodig...
OH ja ... Je hebt een klantnummer nodig?
Hier is het: 1986365

0 reacties

Geen reactie

Reageer