Lettertekens in Huawei P8 lite

  • 19 February 2016
  • 0 reacties
  • 400 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Hey allemaal,

Ik weet niet of het iemand interesseert, maar weer iets nieuws ontdekt in het schrijven van een sms-bericht met de Huawei P8 lite.

Mijn eega noemt Noëlla en als ik bericht naar iemand stuur ben ik nogal fanatiek in het gebruik van . , ¨ enz, nu wil het toeval dat ik deze naam gebruikte in een bericht en na goed drie regels ik zag dat ik nog één letter van mijn 160 over had, ik ben gaan denken en gaan proberen en bleek dat het trema op de e de oorzaak was, dit teken gaat zo maar eventjes met het equivalent van 90 lettertekens lopen, dit wil zeggen dat als je het trema niet gebruikt je 90 letters meer kan gebruiken......

Ik heb dit al voorgelegd op een Android forum, maar weet nu alleen dat er nog Huawei's zijn die dit probleem hebben, ik heb dat deze morgen ook naar Hawei gestuurd via een berichtje, maar weet niet of dit niet hopeloos is, is niet mijn eerste onbeantwoord bericht bij Huawei.

Natuurlijk kunnen we dat weglaten, maar dan zijn er veel problemen direct opgelost niet waar? Het is wel zo, dat als je een bericht naar het buitenland stuurt of met een betaalkaart werkt, en ge hebt er geen erg in dat dit wel eens duur kan uitlopen.

Grts, JP.

0 reacties

Geen reactie

Reageer