Beantwoord

Kan micro simkaart mee geleverd worden?

  • 6 April 2017
  • 9 reacties
  • 477 Bekeken

Reputatie 2
Ik wil de huawei Y5II White aankopen met proximus waardebonnen die ik via playandgold.be heb gewonnen. Ik zou graag de huawei Y5II White en een micro SD kaart van 16 GB willen aankopen. Ik heb echter een gewone simkaart en geen micro simkaart. Moet ik hiervoor dan nog apart langs de winkel ? Ik loop namelijk op krukken waardoor het niet zo eenvoudig is.

Vriendelijke groeten,
Robert Swann
icon

Beste antwoord door FreyaVR 6 April 2017, 14:32

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste Robert, Voor een nieuwe simkaart dien je inderdaad langs de winkel te gaan. Deze kan enkel daar omgeruild worden. Het toestel op zich zou je normaal wel online moeten kunnen aankopen. Mvg, Freya
Reputatie 2
Beste FreyaVR,

Bedankt voor de informatie. Weet u ook waarom het onmogelijk is micro SD kaarten te kopen via de proximus website ?
Winkelen voor smartphones gaat perfect die kan ik aan mijn winkelwagen toevoegen maar alles onder de categorie accessoires is onmogelijk toe te voegen aan het winkelwagentje. Als ik op bestellen druk gebeurd er niets. Ik lijk ook niet langer ingelogd te zijn zodra ik op de de pagina accessoires kom. Maar zodra ik deze verlaat ben ik terug ingelogd. Mvg. Robert
Reputatie 6
Badge +3
Hey robert_Swann,

Dit zou nogmaal niet mogen gebeuren. Heb het even zelf uitgeprobeerd met een bestelling van een MicroSD 16GB via Google Chrome en krijg hier echter geen problemen, hoor.

Groetjes,

Lorentz.
Reputatie 2
Beste LorentzV,

In Firefox werkt de bestel knop niet bij de accessoires en in Internet Explorer is het onmogelijk om een smartphone EN een sd kaart te kopen. In Explorer zijn beide afzonderlijk wel te kopen. Google Chrome heeft hetzelfde probleem als Explorer. apart kan er perfect besteld worden maar telkens ik naar accessoires ga krijg ik een ander winkelwagentje. Aangezien er niet teruggegeven word op kortingbonnen is dit voor mij dus geen optie. Het moet best vreemd zijn dat ik bijna hetzelfde probleem heb met 3 verschillende browsers terwijl andere dit probleem niet hebben. alle browsers die ik gebruikt heb waren ook up to date. kan u mij op de hoogte brengen als dit probleem opgelost is aub.

Mvg,
Robert Swann
Reputatie 6
Badge +3
Bedankt voor je gedetailleerde uitleg,

Ik stuur dit onmiddellijk door naar de bevoegde diensten want dit lijkt me toch een bug te zijn. Vanaf dat ik een antwoord hierover krijg, post ik het ook onder deze topic. Goed dat je ons dit laat weten, aangezien dit zo wel verwarrend is en minder comfortabel!


Alvast wel al een fijn weekend voor jou,
Lorentz.
Reputatie 2
Graag gedaan !
Een smartphone cadeau mag altijd :)

Ik wens jou ook een fijn weekend,
Vriendelijke groeten,
Robert Swann
Reputatie 2
Nu is dit probleem met de website nog steeds niet in orde gebracht... 2 weken is toch wel heel lang ...
Reputatie 6
Badge +3
Hey Robert,

Ik heb ondertussen de feedback ontvangen na enkele diensten door te gaan:
De fout die je krijgt komt doordat accessoires een aparte flow gebruiken. Het is dus zo ontwikkelt dat je toestellen en accessoires niet in hetzelfde mandje/bestelling kunt plaatsen. Dit komt mede doordat vouchers enkel en alleen te gebruiken zijn voor toestellen via de online bestellingen.

Groetjes,
Lorentz
Reputatie 2
Beste LorentzV,

Dit zal dus niet aangepast worden veronderstel ik dan ? Best spijtig dat de klanten zo behandeld worden. Het gaat dus enkel en alleen om zoveel mogelijk winst te maken maar niet over de tevredenheid van de klant of de gebruiksvriendelijkheid van de website. Nu wil ik wel duidelijk maken dat jij daar niets aan kan doen maar hopelijk kan je de klacht doorsturen of doorgeven aan deze diensten. Aangezien ze niet eens de moeite willen doen om het aan te passen ben ik zeer teleurgesteld!

Vriendelijke groeten,
Robert Swann

Reageer