Vraag

Kan geen webdeal bestellen, de Samsung S9+

  • 11 March 2018
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Pre order s9+,Alles ging goed tot dat men naar de provider vroeg, deze kunnen we niet invoegen, staat erzelfs niet bij, wij hebben een abonnement bij proximus,tot gisteravond geraakten we zover, nu kunnen we helemaal niks meer bestellen, site crasht. Al talloze telefoontjes gedaan, naar winkel geweest, maar nergens hulp, helemaal geen service. Hoe kan dit opgelost worden ?

2 reacties

Reputatie 2
Je kan enkel naar andere provider gaan en dan terug gaan naar proximus... dit is mijn enige oplossing geweest.. ben hier al van int begin voor aan het lopen.. en heb hem nog niet. veel succes.
Reputatie 6
Badge +3
Kan je alvast even klantgegevens doorsturen via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=70216? Indien je een Mini browser gebruikt even overschakelen op een PC browser en ook de cookies best verwijderen.

Groetjes,
Lorentz.

Reageer