Vraag

Joint offer garantiebewijs

  • 25 May 2018
  • 8 reacties
  • 431 Bekeken

Hallo,

Zou het mogelijk zijn om een garantiebewijs op te sturen via mail van mijn Joint Offer?

Heb deze vraag al gesteld via privebericht maar krijg er geen antwoord op.

Alle info > zie privebericht.

8 reacties

Geen antwoord of oplossing?
TUI: als hier geen reactie komt van Prox medewerkers kun je nog altijd via
> https://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/welkom-bij-support/contacteer-onze-klantendienst.html
bv de "chat met ons" aanklikken om zo eens te proberen
Hallo,
Indien smartphone toegekregen via pakket dan is je faktuur je garantiebewijs.Dat staat er ook op vermeld.
De faktuur was bij mij ingesloten in het pakket.

Vriendelijke groet,
Artie
Hallo,

Had hem gekocht in de winkel.
Moet toch mogelijk zijn om dit terug op te vragen?
Voor zover ik kan herinneren heb ik alleen een bonnetje gehad met de betaling van de eenmalige kost (9 euro) .
Verder geen factuur met toestel op.

Groeten
Ondertussen ook al contact opgenomen met chatsupport, willen ze mij niet verder helpen... verwijzen mij steeds door.
Dan best even teruggaan naar winkel van aankoop voor garantiebewijs. Neem echter je betaalbewijs en je toestel/verpakking mee!
Vriendelijke goeten,

Artie
Reputatie 6
Badge +3
Beste,

bij aankoop via een winkel, kunnen wij u helaas geen duplicaat van het aankoopbewijs ( kasticket/ aankoopticket) bezorgen. Dit is de procedure van Proximus voor alle klanten zo.

Groeten, Aw
Reputatie 7
Badge +4
Hebt u in het kader van het betrokken joint offer geen contract getekend - waarin type toestel, type contract en contractduur expliciet met ingangsdatum vermeld worden - en een duplicaat ervan meegekregen?
Dit zou toch de normale gang van zaken moeten zijn, neen?

Reageer