Vraag

iPhone aan-uit knop werkt niet - herstelling miserabel

  • 11 June 2018
  • 2 reacties
  • 233 Bekeken

mijn iPhone se zijn aan- uit knop werkte niet meer. toestel waar aangekocht cartronics - waver binnen geleverd voor herstelling onder garantie.(toestel 7 maanden oud)
na 8 dagen bericht ontvangen toestel is binnen.
bij aanmelding schotelde zij een zogezegd nieuw toestel voor dat zichtbaar beschadigd was aan de linker buitenzijde.(zware deuk)
ook volgens hun een toestel zonder imei nummer en nergens sprake van een document met imei vermelding!
dit toestel onmiddellijk geweigerd en een document ontvangen van de verkoper , dat zij dit toestel beschadigd ontvangen hebben van hun hersteller namelijk Dynafix.
toestel terug naar hersteller Dynafix.
contact opgenomen met Apple en die zeggen dat een apple toestel steeds een nieuw imei nummer heeft.
wilt men hier duidelijk aan de waarborg ontsnappen door een refurbischt toestel zonder vermelding van imei nummer te leveren aan de goed gelovige klant?

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Ik kan helaas geen informatie doorgeven over de acties van Dynafix. Ik kan je hier enkel voor aanbevelen hen te contacteren via 0800 15 690 of via questions.be@dynafix.com.

Groetjes,
Lorentz.
Reputatie 7
Badge +4
Elk toestel heeft een IMEI nr
https://nl.wikipedia.org/wiki/International_Mobile_Equipment_Identity
&
Als u gebruik maakt van de diensten van Proximus is het aan de diensten van Proximus om het probleem op te lossen (= u bent klant van Proximus en niet van Dynafix, tenzij het contract anders zou specificeren)
Desgevallend op uw strepen staan, een formele klacht en ingebrekestelling sturen en vervolgens indien nodig klacht neerleggen bij de ombudsman telcommunicatie.

Reageer