Beantwoord

Garantie smartphone?

  • 8 August 2018
  • 4 reacties
  • 2637 Bekeken

Ik heb de Iphone 7 samen met een abonnement aangekocht. Sinds kort valt het toestel een hele tijd aan & uit. Dit meestal een hele dag & dan plots werkt hij terug een week of langer goed en daarna begint het opnieuw. Nu is hij al opnieuw 3 uren bezig. Het appel logo verschijnt en dan terug een zwart scherm. Als hij terug volledig aan gaat, moet ik ook geen pincode ingeven.

Ik heb al gezocht op internet & automatische tijd aanpassen uitgevinkt & hij heeft de recentste update. Dit is al enkele maanden zo. Dus ook doorheen verschillende updates. De laatste tijd is het wel verergerd. Soms werkt het maar 2 dagen zoals het hoort.

Hoe zit het eigenlijk met de garantie hiervan? & als je je telefoon binnen doet, kan je dan rekenen op een vervangtoestel?

Bedankt.
icon

Beste antwoord door FreyaVR 9 August 2018, 12:28

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Beste, garantie op het toestel is 2 jaar. Ik kan helaas geen zekerheid geven over een vervangtoestel. Dat kan je best in de betrokken winkel navragen. Groetjes Freya
hallo. mijn toestel werkt perfect, maar ik verkoop het door aan een vriend. Hij vraagt me hoeveel garantie hij er nog op heeft ? Mijn toestel is 15 maand geleden aangekocht, dus nog 9 maand denk ik dan. Maar hoe kan hij dan als er iets gebeurd in de komende negen maand met de iphone recht hebben op deze garantie ? Moet ik hem dan een factuur van de iphone bezorgen ? Waar kan ik deze factuur vinden of krijgen of moet ik hem een ander document geven bij de verkoop van het toestel ?
Mijn toestel werd in combinatie met een abonnement aangekocht bij proximus 15 maand geleden. Alvast bedankt voor de hulp.
Je vraag en het antwoord vindt je verder terug hier in deze post
> https://nl.forum.proximus.be/smartphones-32/garantie-op-toestel-35510/
In het kort: Wanneer je een product tijdens de waarborgtermijn aan een ander doorverkoopt en hem de factuur en het waarborgbewijs bezorgt, gaat de waarborg over op de nieuwe koper.

PS: Je zal moeten wachten tot morgen zodat een proximus medewerker je kan hierbij verder helpen voor een kopie van je factuur, daar zij hier op zondag normaal gezien niet langskomen.
Reputatie 6
Badge +3
Dag Heidi,

Het garantiebewijs is het aankoopticket.
Mvg. Wilfried

Reageer