Vraag

Garantie op een vervangtoestel

  • 3 November 2017
  • 2 reacties
  • 758 Bekeken

Op 13/10/2016 was mijn Huawei Y550 defect en die was nog in garantie geen twee jaar oud.
Die kon niet meer hersteld worden en ik kreeg een nieuwe Huawei P8 lite gratis in vervanging.
Nu op 15/09/2017 heb ik terug problemen met mijn Huawei P8lite want ik heb geen Bluetooth en wifi meer. Ik heb nu toch terug garantie op de Huawei P8 lite want die is terug geen twee jaar of niet?
Graag antwoord aub.

2 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Johny, Dat je geen bluetooth of wifi meer hebt, zou wel eens een verbindingsprobleem kunnen zijn, en indien dit zo is ga je wss toch geen nieuw toestel krijgen. Heb je onze technische dienst daarover al gecontacteerd ? Groeten. Jan
Reputatie 2
De P8 Lite (let wel de 2016), heeft ergens een fabricagefout. Ik werk bij een Proximus partner, en we hebben zo al zeker een 30 tal toestellen moeten opsturen, telkens een mainboard swap, dus maak een backup van je gegevens anders ben je ze kwijt. De P8 Lite 2017 heeft dit probleem niet.

Van garantie of dergelijke ga ik geen uitspraken doen, dit was louter ter info van de P8 Lite.

Reageer