Garantie

  • 9 May 2017
  • 1 reactie
  • 481 Bekeken

De microfoon van mijn Samsuns Galaxy s6 edge werkte al eventjes niet meer dus ik breng mijn gsm binnen. Voor zover ik weet valt de microfoon onder garantie. Dus ik heb mijn toestel binnengebracht en mevrouw heeft mij heel goed verder geholpen. De GSM werd opgestuurd en na 2 weken ging ik mijn GSM hersteld terugkrijgen. Dat beloofde de vriendelijke vrouw in de winkel toch.

Na 1 week krijg ik mail van Proximus waarin staat dat deze herstelling NIET onder garantie valt omdat ik een barstje heb in mijn scherm. Nu krijg ik de optie om te betalen voor de herstelling (356 euro!!) of ik betaal 30 euro voor de onderzoekskosten.

Dus ze willen mijn toestel niet herstellen en vragen dan nog 30 euro onderzoekskosten? Omdat ik een barst in mijn scherm heb? Waarom kon de mevrouw in de winkel mij dat gewoon niet zeggen? Toen was er geen probleem, er werd mij ook niet gezegd dat dit een probleem zou kunnen zijn. Uw klanten niet waarschuwen voor dit, GSM niet willen herstellen & 30 euro vragen voor letterlijk NIKS.

Ongelooflijk Proximus, ik ben alles behalve tevreden.. Tijd om over te schakelen naar Telenet, mijn huistelefoon, internet en digitaal tv.

1 reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste, kan je mij alvast de exacte locatie bezorgen van het verkooppunt en je klantgegevens via een privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Wil het graag voor je escaleren. Groetjes, Nicky

Reageer