Vraag

Game-account kwijt door nieuwe sim

  • 20 February 2019
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Vandaag met de zoon een nieuwe smartphone met abonnement gehaald. Na enkele uren, toen de oude gsm niet meer functioneerde, de nieuwe sim geplaatst. Alles ok tot dusver. Dan logt de zoon op de pc in op zijn game-account en vraagt een code per sms om dit te linken aan nieuwe gsm. Sms komt er NIET door (een gewone sms van ons wel) dus risico dat hij account kwijt is ter waarde van 300 euro … Iemand een idee wat er aan de hand kan zijn dat die sms'en er niet door komen en gewone wel?

3 reacties

heb je dan nog opnieuw geprobeerd om de controle code te laten sturen nadat het de eerste keer niet gelukt was.
een aantal keer en nu heeft hij bericht gekregen dat er te vaak geprobeerd is vanaf zijn jummer en dat hij het over een week (!!!!!) nog eens moet proberen. Alleen is zijn game-account nu niet meer beveiligd dus binnen de kortste keren kan dit gehackt worden en is hij het kwijt 😞
Reputatie 7
Badge +4
hi
Kan je ons via prive het gsmnr doorgeven waarover dit gaat ?
dan kunnen we dit bekijken

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Reageer