Service score 0/10 !!

  • 17 January 2017
  • 10 reacties
  • 486 Bekeken

Na het maken van een telefonische bestelling werd er een bevestigingsmail verstuurd om mij te melden dat alles GOED is doorgegeven! FANTASTISCH!!!

Dus 1 dag erna krijg ik opnieuw een mail met de vermelding van de bestelde goederen in mijn bizz pakket! Ik had namelijk een volledig pakket besteld voor de oprichting van mijn nieuwe zaak!!
Daarin waren er 3 smartphones plus abonnement, simkaarten, vaste lijn en internet!

Spannend afwachten dus, want hoe sneller alles geleverd kan worden hoe beter!Maar aan de telefoon werd er mij uitdrukkelijk beloofd dat dit alles zeer correct en stipt zou verlopen,dus ik heb er alle vertrouwen in!!

Dan ontvang ik een mail van Dynalogic waarin wordt vermeld dat alles op donderdag 12/01/2017 zal worden geleverd en of ik aanwezig zou kunnen zijn, zo niet ik een volmacht moet geven aan een meerderjarig persoon!Ik vind dit wel belangrijk dus ik zeg al mijn afspraken voor deze dag af wacht geduldig op mijn levering die zou plaats vinden tussen 13u en 18u maar ik dacht misschien komen die iets vroeger dus beter om mij de ganse dag beschikbaar te stellen!!

De uren gaan voorbij maar NIEMAND te zien!!! Ik bel op om 19u op het 080055800 en daar krijg ik te horen dat ze onderweg zijn maar dat het iets is uitgelopen dus ik mag ze zeker nog verwachtende zijn!!!! Wachten dan maar..... HELAAS IS ER NIEMAND GEKOMEN!!!!

Ik bel de dag erop met al mijn frustratie naar de klantendienst,waar ik een 10 tal keer zonder enig antwoord de telefoon ingehaakt krijg!!!!!!!!!!!! Maar we geven de moed niet op en blijven proberen!!! Uiteindelijk heb ik een dame te pakken die het voor mij al oplossen! Even geduld aub? JA HOOR!

OEI!! We zien dat er geen bestelling is doorgegeven en er dus nooit iets is opgestuurd naar Dynalogic!!!! ik stel al mijn vragen maar HELAAS wordt er WEERAL ingehaakt!!! Terug bellen dus maar!!!!! Opnieuw iemand anders aan de lijn die het zal oplossen!Even geduld??? JA HOOR!!!!

Ok mevrouw we zien dat er een probleem is met het doorgeven van de bestelling ik zal dit nagaan en bel u zo dadelijk terug!! OK !!! Ik wacht wel!!

De dame belt mij terug en weet mij te vertellen dat ik beter naar een Proximus verkooppunt ga om daar alles te bestellen want dat het niet meer mogelijk is op een andere manier!!
Ok!!! Ik maak terug tijd vrij in mijn agenda om mij naar de proximus shop te begeven!Eens aangekomen en alles uitgelegd zie ik de verkoopsagent zijn wenkbrauwen fronsen en weet hij mij te vertellen dat dit onmogelijk is!Maar hij zal toch eens de klantendienst opbellen!Even geduld??JA HOOR!!!!!

Oei! Er is blijkbaar een verkeerd gsm nummer doorgegeven waardoor jou dossier geblokkeerd staat in hun lijst en de bestelling niet door kon gaan! Maar dit is NU opgelost en nu zullen ze de levering kunnen doorgeven naar dynalogic! Ok!!!

Terug ontving ik een mail dat alles op 17/01/2017 zal worden geleverd!!
SUPER!!!!!!!! Ik neem TERUG een dag conge en bel al mijn afspraken af!WEERAL wacht ik een ganse dag maar zie ik NIEMAND!!! Terug bel ik naar de klantendienst waar ze mij WEERAL een totaal ander verhaal vertellen!!! OEII!!!!! We zien dat er geen bestelling is doorgegeven omdat er vorige week donderdag blijkbaar schade werd gevonden aan het pakketje en alles werd terug gestuurd!!!!!???????????????????????

Ik begeef mij WEERAL naar een verkooppunt en daar krijg ik te horen dat er een particulier pakket werd opgemaakt maar dat deze geannuleerd is geweest ???????????????

WAAROM???????????????? GEEN ANTWOORD!!!!!!!!!!!
Ik laat dit hier niet bij!


DIT IS RONDUIT SCHANDALIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

10 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dergelijke klachten keren telkenmale terug...
Ik denk dat Dynalogic "ontslagen" moet worden !
Of anders wat managers van Proximus die dat in elkaar gestoken hebben.

Dynalogic kan ook met track and trace werken, dus in de mail van proximus kan perfect een track and trace verwerkt worden. Dan weet de klant waar en hoe zijn pakketje zit.

https://trackentrace.dynalogic.eu/login
Inderdaad!Maar dit alleen niet!Ik denk dat ze eens serieus mogen snoeien in hun ERVAREN mensen die werken voor de klantendienst!!!!Hoe kan het mogelijk zijn dat de telefoon meermaals wordt ingehaakt???!!!!!!
Reputatie 5
Badge +3
Stuur een privé bericht naar "Het Proximus Team". Normaal lezen ze dit hier mee en wordt er gereageerd, maar op een privé bericht wordt je altijd persoonlijk gecontacteerd.

mvg.
Super!

Dankjewel,doe ik direct!
Waar vind ik dit terug 'Het Proximus Team' ?
Reputatie 5
Badge +3
Graag gedaan...
succes!

Mvg.
Reputatie 5
Badge +3
Normaal vind je dit bij je accountgegevens bovenaan rechts -> privéberichten
of...http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html
Reputatie 7
Badge +6
Waar vind ik dit terug 'Het Proximus Team' ?
Via deze link Lotte, en onze excuses voor de gang van zaken. Mijn collega's zullen jou zo spoedig mogelijk contacteren.
Mvg,
Jammer genoeg is er ondertussen alweer 2x een afspraak die niet kon doorgaan, ondanks mijn prive berichten is er blijbaar nog steeds geen oplossing gekomen.Bizar....

Ik wacht nu terug af, Dynalogic zou nu maandag 23/01/2017 komen!

Ik hoop dat het deze keer werkelijk doorgaat!!!!!.?????? Ik neem voor de zekerheid toch maar weer een halve dag vrij om zeker aanwezig te kunnen zijn!!! Hoe ver kan een mens soms niet gaan vraag ik me dan af? ... 😞
Reputatie 5
Badge +3
Begrijp het niet goed, normaal komt er bijna altijd een oplossing via "HPT" (PxTeam)
Zou toch verder in contact blijven me de operator van het team via privé berichten.

Laat iets weten,

Mvg.
Succes!

Reageer