Beantwoord

Samsung TV voorradig?

  • 29 December 2016
  • 33 reacties
  • 986 Bekeken

Gisteren kreeg ik een folder in de bus voor trouwe proximus klanten
Deze belooft een Samsung tv voor 49€ extra bij een toevoeging van een gsm abonnement aan je pack.
Bij nazicht op de site en op het forum hier blijkt deze niet meer voorradig ...
Kan iemand me zeggen of deze nog opnieuw voorradig komt of niet en indien ja wanneer ?
icon

Beste antwoord door KoenN 30 December 2016, 13:21

Bekijk origineel

33 reacties

TV is niet meer voorradig en zal ook niet meer geleverd worden.
Dit is het antwoord dat ik gisteren kreeg althans.
Ik schakelde over op 4 december.
Op Proximus chat beweert men van wel, maar dan pas leverbaar in April, maar als je wil bestellen kun je nergens de samsug tv meer kiezen ... ???
Reputatie 7
Badge +4
Dag Valdm,

Momenteel is er geen mogelijkheid meer om te genieten van de Samsung Tv aan 49EUR.

De voorraad is inderdaad volledig uitgeput.

Nu kan je wel genieten van een smartphone in het pack aan 49 EUR incl. BTW

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen
Ik ben speciaal naar proximus gegaan voor de tv heb begin december getekend en bericht gehad dat mijn tv op 13 januari geleverd wordt is het waar ?als ge dat allemaal hoort hier goed begin dan gelieve iets laten te weten proximus
Als ik hem niet meer krijg dan blijf ik bij telenet mvg
Idem hier
(ik vraag me dan wel af waarom jullie donderdag nog folders versturen waarop staat dat je de tv krijgt ... , van misleidende reclame gesproken ! )
Reputatie 7
Badge +1
Hallo PX. Hoe lang zijn jullie nu bezig met de nieuwe formules. En nog steeds gaat het fout. Is er niemand bij PX die dit een keer kan recht zetten.
Zo een bedrijf en zo een misleiding naar klanten toe.
Badge
Hier net hetzelfde overgestapt op 18/11, nog steeds geen tv, privé bericht dat stock op is, er is een dossier geopend dat ze er mee bezig waren , sms gekregen dat proximus mij niet vergeten is. En weer geen nieuws meer ook niet op privé berichten. Kan er nu is iemand van PX klare taal spreken en effectief vertellen hoe de vork in de steel zit. Want het forum staat vol met speculaties.

vriendelijke groeten

lo muto renaldo (entrax)
Hier hetzelfde, vandaag zou hij geleverd worden. Bevestigd aan de tel op 5december, en 13december ook nog eens door de technieker die alles is komen aansluiten. Bel je Vandaag eens omdat er geen mail van is toegekomen, krijg je in het begin te horen dat er nx van in het dossier staat om dan op het einde van je telefoontje te horen dat er wel iets instond maar dat alle tv's op zijn. Dan vraag je wat er kan gedaan worden ter compensatie en word je afgewimpeld. Sorry maar hele slechte service en misleidend naar de klant toe. Kan er iemand wel duidelijkheid brengen?
Dag Valdm,

Momenteel is er geen mogelijkheid meer om te genieten van de Samsung Tv aan 49EUR.

De voorraad is inderdaad volledig uitgeput.

Nu kan je wel genieten van een smartphone in het pack aan 49 EUR incl. BTW

Alvast de excuses.

Met vriendelijke groeten

Koen


Blijkbaar ook niet meer. Vandaag op onbeleefde toon te horen gekregen via jullie klantendienst
Ook een vernieuwd abonnement genomen met tv als promotie. Gisteren bericht gekregen dat hij momenteel niet vooradig is, dus als niet geleverd kan worden dan is dit contractbreuk vanuit Proximus en ook nog eens misleidende reclame. Tijd om test-aankoop in te lichten?
Bericht verwijdert
Ik snap wel dat een product na verloop van tijd uit voorraad kan zijn, maar in mijn geval gaat het over een bestelling van 6 december, dus zo lang liep die actie nog niet (sedert 14/11) en zelfs nu staat die actie nog op de website (geldig tot 31/01).
...
Heb just gelezen dat de tv leverbaar is vanaf april
Marley,
Waar heb jij dat gelezen?
Badge
Had dit ook ergens in een bericht gelezen , maar ik betwijfel of dit eigenlijk wel officieel is. Vandaar ook dat het handig zou zijn moest er iemand van PX hierop kunnen reageren met to the point nieuws voor de mensen die een TV beloofd werden na overschakeling en die hem nog niet gekregen hebben (ikzelf ook trouwens) of die er überhaupt nog komt. Indien het zo niet is dan zou ik het op prijs stellen dat er iets meegedeeld word. Het enige ik weet is dat ik een sms gekregen heb van PX om te zeggen dat PX mij niet vergeten is. Maar ik krijg zelf geen antwoord meer op privé berichten.
Heb het op de site gelezen
Druk hieronder maar op promoties als je de tv selecteert staat erbij dat hij vanaf april terug leverbaar is
Badge
Idd je hebt gelijk , dus dan is er toch nog hoop voor de mensen die hun TV nog niet hebben mogen ontvangen.
Reputatie 7
Badge +3
Dag Manuella de bruyn,

Bezorg je in een privébericht klantgegevens voor verder nazicht?

Groetjes,

HeidiE
Heb bericht gehad dat mijn tv 13 jan geleverd word is het waar proximus gelieve mij iets te laten weten mvg marley
Reputatie 7
Badge +3
Beste,

Excuses.

Graag je klantgegevens in een privébericht zodat we dit kunnen laten nakijken ?

technische dienst kan dan ook het nodige doen.

Groeten

tina
Reputatie 7
Badge +4
Dag Marley,

Je kan hiervoor best bellen naar het gratis nummer 0800/22800.

Of klantgegevens sturen naar Het Proximus Team.

Dan kijken we alles voor je na.

Mvg,

Koen
Alweer een klucht normaal kwamen ze me morgen aansluiten alles was bevestigt.juist tel gehad dat het nie gaat want ze hebben geen graafmachine vrij .kunnen ze dat nie op voorhand weten .wa ik hier al heb meegemaakt op 1 maand bij prox heb ik in 6 jaar nie bij telenet meegemaakt amaai!!!!

Reageer