Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Ontdek, bespreek, werk samen met Proximus
Recent actief
We hebben het allemaal vast wel meegemaakt: je ontvangt een sms, of een e-mail waarin je moet klikken op een link als 'je pakket is onderweg' terwijl je niets besteld hebt… Daarna moet je allerhande persoonlijke gegevens, codes en wachtwoorden invullen. Zo krijgen criminelen toegang tot je rekening en gaan ze met je geld aan de haal. Het gebeurt ook telefonisch: men belt je op en overhaalt je om je wachtwoorden en bankrekeninggegevens mee te delen.Wat doet Proximus nu eigenlijk tegen deze fraude? Lees er alles over in volgende blog Wat doet Proximus tegen online- en telefoonfraude? | Proximus Groep
Proximus vormt met zijn meer dan 10.000 medewerkers een grote familie, maar kennen we de mensen die er deel van uitmaken echt? Hierbij een knotsgekke en dynamische format met onze CEO, Guillaume Boutin! Dacht je dat je hem goed kende? Hieronder zie je wat we hem vroegen. 'This or that' is een luchtige serie die elke maand zal terugkeren. En jij, liever ketchup of mayonaise?De video bestaat alleen in het Frans, je kunt de ondertitels wijzigen door op het instellingenwiel te klikken, ondertitels en Nederlands te kiezen!
Hey,Ik maak deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor de mobiele app Proximus Pickx (smartphone/tablet).Om te zorgen voor een ontwikkeling die beter aansluit bij de behoeften en problemen van de gebruikers van onze applicatie, willen wij een kleine oproep doen:Wij zijn op zoek naar vrijwilligers om deel uit te maken van onze groep van beta testers! - Wat houdt dit in?We zijn op zoek naar regelmatige gebruikers van de Pickx mobiele app (iOS/Android) die de betaversie van onze app zouden willen gebruiken. - Wat is een "beta" versie?De bètaversie is de allernieuwste versie van de app, ontwikkeld door ons team en goedgekeurd door ons interne testteam, alvorens ze beschikbaar gemaakt wordt voor het grote publiek. Ze bevat een mix van nieuwe features die we willen lanceren alsook verbeteringen aan de algemene stabiliteit van de app.Het is dus een versie die wat ons betreft zo goed als klaar is om als nieuwe update aan alle gebruikers vrij te geven. Het zou alleszins een verbetering
VoLTE: da’s kristalhelder bellen, via 4G Wist je dat je vroeger met 4G wel kon surfen, maar niet kon bellen? Voordat er sprake was van VoLTE, toch. Als je een oproep startte, schakelde je gsm als het ware terug naar 3G of zelfs 2G. Dat zorgde er vaak voor dat het tot enkele seconden duurde voor de telefoon aan de andere kant begon te rinkelen.Al een hele tijd geleden lanceerden we met Proximus de oplossing hiervoor: VoLTE. Dat staat voluit voor Voice Over LTE. En LTE, dat kennen we als 4G. VoLTE betekent dus ‘bellen via het 4G-netwerk’.“Oké, maar wat zijn de voordelen van VoLTE dan?”Wel, om te beginnen start je oproep dus sneller. Maar da’s niet het enige. De geluidskwaliteit is ook veel beter. Als je een toestel hebt met met VoLTE, bel je als het ware in ‘high definition’. Net alsof je naast de persoon staat waarmee je babbelt.Bovendien kan je dankzij de VoLTE-technologie tegelijk surfen en bellen via 4G, aan deze snelheden. Handig bijvoorbeeld als je met je oortjes in aan het bellen
Vandaag hebben zijn mijn oprit volledig opgebroken, op een vrijdag , zonder verwittiging.zodra alles opgebroken was zijn ze vertrokken naar huis????Stel je voor ? Mij dochter vroegen om iets te leggen van planken zodat we makkelijker tot aan ons huis geraken. Dit wilden ze niet doen , is hun werk niet? Ik heb meerdere malen gebeld met Proximus en die konden niks doen , wij zijn niet de techniekers …Nee maar wel de opdrachtgevers dacht ik?
T.a.v. moderator of ervaringsdeskundige. Is een smiley versturen via de aloude berichten App van Proximus (zogenaamde SMS) betalend? Zelfde vraag n.a.v. het ontvangen van een smiley. Bijkomende info:Op Samsung toestel.RCS uitgeschakeld
Ik heb namelijk een mail gekregen. Waar in staat dat ik een samsung s24 heb gewonne weet alleen niet of deze mail te vertrouwen is het lijkt me wel echt maar ben niet zeker?
Sinds enkele dagen veel storingen en een tv signaal dat vaak wegvalt.Een aantal techniekers zijn al langs geweest zonder oplossing.Vroeger had ik toegang op de internetBox maar dit schijnt niet meer mogelijk te zijn.Ik had graag de logs of beter het aantal storingen zelf kunnen raadplegen.Schijnbaar is de toegang niet meer mogelijk (want geen password op een label aan de onderkant).Hierdoor kan ik dus niet nagaan wanneer, hoe vaak en hoe lang er storingen geweest zijn.Een gebruiker (vroeger user al had die geen rechten om dit uit te lezen) zou welkom zijn.
ik heb een abonnementmaar in plaats van hln is het le soir dat ik kan lezen kan ik dat veranderen
Sinds half november 2024 krijg ik op mijn Philips SmartTV 42PUS7809 de melding dat “Netflix niet langer beschikbaar is op dit toestel”. Blijkbaar is mijn TV plots te oud voor Netflix want van voor 2015. Er blijkt vanuit Philips geen update van firmware of software beschikbaar te zijn zodat ik momenteel over de recentste versie beschik.Mijn TV is aangesloten op Cisco TV-adapter v5 en b-box 3. Kan een eventuele update van deze hardware een oplossing bieden voor mijn plotse probleem? Of moet ik als jarenlange tevreden Netflix-klant mijn abonnement maar opzeggen?Graag jullie gewaardeerde advies a.u.b.
Met hartelijke dank voor de (vele) tussenkomsten in 2024 - fijne feestdagen !
Goeiedag, ‘k Wil even mijn recente ervaring met Proximus delen.Vandaag was het internet uitgevallen door een incident in de buurt. (kan gebeuren)Internet kwam terug na een paar uur, maar we merkte op dat onze wifi terug naar fabrieksinstellingen was gezet. We wouden de wifi en wachtwoord aanpassen via de computer zoals gewoonlijk, maar blijkbaar volgens de klantendienst is het sinds een paar dagen terug niet meer mogelijk. Het gaat alleen nog via de proximus+ app. Geen probleem, kan me wel aanpassen.De interface van de app was moeizaam en een gewone mens zou 100% dit niet kunnen uitzoeken zonder de hulp van een technieker te plaatse aanwezig.‘k ben door 6 verificaties moeten gaan, wat gemakkelijk 2 had kunnen zijn. Wanneer je foutieve informatie details ingeeft, wordt het niet duidelijk (genoeg) aangegeven. bv. telefoonnummer als je 0471… in geeft, geeft het niet duidelijk weer dat je de 0 moet weglaten, maar na een beetje nadenken, had ik het foutje gevonden.De “Captcha” interface was
Ik denk erover om mijn tv abo op te zeggen . ik heb nu internet en tv en sociaal tarief . Stel dat ik alleen het internet hou, hoeveel goedkoper zou dat dan zijn ? Ik heb namelijk ook een chromecast . Ik neem aan dat ik dan de digibox terug moet inleveren ? ik vraag het liever voor ik een beslissing neem
Beste, wij hebben de belhistoriek nodig van 1 van onze nummers in ons zakelijk account voor jan en feb 2024. De csv functie werkt niet meer via het portaal. Mvg, Kevin
Sinds lange tijd gebruikte ik een externe harde schijf via de USB aansluitingen op de BBOX3 waar de muziekbibliotheek op stond die Sonos gebruikte.Het path dat ik daarvoor moest opgeven was : “\\mypassport\MYPASSPORT\Muziek” met als gebruiker : “User” en het daarvoor benodigde password.In de maand mei van dit jaar deed Sonos een upgrade van zijn app op iOS waardoor de muziekbibliotheek niet meer toegankelijk was. Sind enkele maanden is er een aanpassing in de app van Sonos op iOS zodat er terug een muziekbibliotheek kan opgegeven worden. Echter kan ik niet meer het path opgeven zodat de externe harde schijf op de BBOX3 wordt gebruikt. Als ik dat probeer dan krijg ik steeds de melding :“Sonos was unable to add the music folder. Access to the shared folder “//mypassport/MYPASSPORT/Muziek” is denied.Check the username and/or passport”Wel ben ik er in geslaagd om de muziekbibliotheek van mijn iMac te gebruiken.Het path hiervoor is : “\\Ruuds-iMac.local\Muziek” met de user en password waar
Beste,2 vraagjes :hoe krijg ik mijn Proximus mail op mijn bureaublad van mijn PC ? hoe breng ik al mijn contacten uit outlook naar mijn webmail ?bedankt voor jullie reactieslouis
Onlangs kreeg ik een bbox3+ en een decoder v7. Als ik daarmee een uitzending wil bekijken die al bezig is en wil herstarten krijg ik daarvoor op mijn scherm een symbool om een gestarte uitzending te herstarten. Op mijn afstandsbediening zie ik die functie niet staan. Kijk ik er over?
Vandaag kreeg ik een mail van het forum van een nieuw topic die dateerde van 15/7/24. Ik heb dit al eens aangekaart in mijn laatste bericht over Inloggen bij My proximus wat plots niet meer ging. Het eigenaardige daar is dat zowel het resetten van het wachtwoord of het veranderen ervan niet lukt . men stuurt dan een mail om dat te doen. maar die komt er nooit. Wel is er mijn e-mail adres en daar krijg je dan als antw. als je iets van die twee dingen wil doen dat er al een acount is voor dat e-mail adres, maar geen enkele mail om een wachtwoord te veranderen komt door idem resetten. Begrijp echt niet hoe dat kan en idem mails van het forum die komen wel maar met vertraging. nu zelfs meer dan 1 maand..
In de bijgevoegde foto´s kunt u de binnenkomende kabel van proximus zien en het bakje waarin hij gemonteerd is. Deze staan nu in mijn woonkamer maar ik zou deze graag willen verplaatsen naar een andere ruimte waar al de UTP kabels die ik voozien heb toekomen vanuit verschillende plaatsen en kamers. Wat voor een type kabel is gebruikt? Een VVT kabel? Kan ik die kabel verlengen met een gelijkaardige kabel? Enige tips hoe ik dat best doe? Alvast bedankt voor de antwoorden.
Ik ontvang sinds een aantal dagen geen mails meer van onze familiemailbox bij Telenet. Ik kan er nog wel heen mailen, maar ontvang replies niet. Wat is er mis?
Ik wil ervoor zorgen dat ik mij DHCP kan koppelen aan een DDNS zodat wanneer proximus mij een ander ip geeft, ik toch toegang behoud tot de server die ik gebruik
Wat op dit forum al eerder ter sprake kwam, staat vandaag (21/6/2024) in HLNhttps://www.hln.be/binnenland/het-regent-klachten-over-schade-door-fiberklaar-onze-authentieke-gevel-kunnen-we-niet-meer-herstellen~a82c10cd/