Beantwoord

Zendervolgorde wijzigt voortdurend

  • 26 September 2017
  • 3 reacties
  • 127 Bekeken

Sedert de zenders van Nederland in HD zijn bijgekomen heb ik gemerkt dat men nodig vond om een resem van andere zenders door elkaar te gooien. B.v. waar ik WTV op 6 had was die verdwenen naar 289 of zoiets, de zenders ZDF en DasErste idem dito en nog een resem van andere zenders waren ook op een andere preset geplaatst . Ik heb deze via het Menu zendervolgorde teruggeplaatst zoals ik het wil en bevestigd achteraf. Dit is overigens een tijdrovend karweitje.
Tot mijn grote ergernis stond de dag erop alles weer door elkaar. Hebben jullie er enig idee van hoe dit bij de klanten overkomt, meerbepaald de ouderen onder ons of mensen die helemaal niet technisch onderlegd zijn. Ik wil hierbij aandringen daarmee op te houden en evt nieuwe zenders beschikbaar te stellen op vrije posities ergens achterin.
icon

Beste antwoord door ThomasP 26 September 2017, 20:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Dag iflorin, mijn excuses voor de hinder. Momenteel ondervinden we soms problemen met het wijzigen van de zendervolgorde dat deze terug naar de oorspronkelijke volgorde gaat. Ons TV team is hiervan op de hoogte en een oplossing is voorzien bij een volgende software update.
De lijst van "Uw zenders in Vlaanderen" komt niet overeen met de werkelijkheid (TV guide)
De groepering van de HD zenders is vergeten.
De NPO's staan als HD op 80 81 en 82.
Ook Vitaya 7 en 39HD
Caz 8 en 37 HD
France 3 op 49HD en 227 staan zelfs niet op de lijst
France 4 op 85HD en 245 ook
France 5 op 86HD en 246
Staan zelfs niet op de lijst:
100, 109, 160, 176, 190, 204, 600, 616, 700 en 716

Ik vroeg vanmiddag aan de chatbox aan wie ik dit kon doorgeven maar reactie was negatief ?
Reputatie 7
Badge +6
Ik zie dat deze inderdaad niet meer actueel is. Bedankt voor deze melding. Ik heb het doorgestuurd om deze te updaten.

Reageer