Vraag

Windows 10 proximus TV app

  • 9 June 2018
  • 9 reacties
  • 709 Bekeken

Reputatie 6
Badge +3
De proximus tv app van windows 10 toont telkenmale dezelfde fout:


Er is een fout opgetreden, probeer het opnieuw aub.

Ik probeer het opnieuw, maar telkens zelfde fout naar 1 minuut of 10 minuten naargelang.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +3
frank kan u via privebericht iets meer vertellen, u kan dus wel even kijken? of volledig niet? groeten Els
Reputatie 6
Badge +3
inderdaad, vandaag nog eens getest, enkele minuten kunnen kijken en dan deze foutmelding.

Kijken via microsoft Edge daarentegen lukt wel zonder enig probleem.

Ik heb nu de app verwijderd en in myproximus de gekoppelde laptop verwijderd.
Enkele minuten gewacht, app opnieuw geïnstalleerd , ingelogd en laptop in nu opnieuw gekoppeld met myproximus.
Hiermee lijk ik alles geprobeerd te hebben. En ik ben benieuwd naar het resultaat.

Resultaat: enkele minuten CNN ... ik zal via Edge kijken...
Heb hetzelfde probleem - al enige tijd.
Kan er geen Log opgezocht worden om na te kijken wat er juist misgaat ipv steeds app's opnieuw te installeren? Het is de enige app op mijn windows10 machine die zoveel kuren vertoond.
Ofwel wijt ik de problemen aan de proximus server, en moet er lokaal ook niets gebeuren om het probleem op te lossen.
Met welke Windows 10 versie hebben jullie dit voor want ik heb nu al van deze middag getest met de windows10 app en geen problemen ondervonden tot nu toe met de app die draait op mijn windows 10-1803.
Reputatie 6
Badge +3
hola nu blokkeert proximus tv op Edge ook na enige tijd.
en dan probeer ik opnieuw en krijg ik
abonnement
Om toegang te krijgen tot deze optie, moet u erop geabonneerd zijn. U kan dit verifiëren in uw myproximus account.
ok
Reputatie 7
Badge +4
frank, is dit bij elke zender dat je kijkt of enkel op een specifieke zender?
Heb nu 1 uur TV kunnen kijken via de APP. Zelfs met pause zetten en verder kijken geen problemen.
Lijkt opgelost!
helaas... geregeld loopt de uitzending vast
Reputatie 7
Badge +4
Dag Koen, er zijn momenteel problemen met het streamen van de tv applicatie; onze engineers proberen dit zo spoedig mogelijk op te lossen. MVG, Wim

Reageer