Beantwoord

Wel wifi - geen TV signaal

  • 20 October 2018
  • 5 reacties
  • 544 Bekeken

Sedert deze morgen heb ik wel internet (vertraagd weliswaar, af en toe uitvallen) maar GEEN TV-signaal. Alle verbindingen gecontroleerd....geen probleem gevonden.
Wanneer ik TV opzet kom ik op de info channel van Proximus.
Wat zou het probleem kunnen zijn?
icon

Beste antwoord door Joel M 22 October 2018, 08:40

Bekijk origineel

5 reacties

kijk eens op http://MyProximus.be of er misschien (al dan niet per vergissing) achterstallige facturen open staan.
Reputatie 7
Badge +3
Beste KristaM,

Momenteel staat u op een minimumservice omdat de facturen van augustus en september als onbetaald geregistreerd staan.

De factuurnummers zijn 68414552117 + 6843499022.Bedrag elk 64EUR.

Als de 2 betalingen van elk 64EUR op onze rekening staat gaat alles terug automatisch actief komen te staan.

Groetjes,Joël


De betalingen zijn ondertussen een paar dagen geleden uitgevoerd. Enig idee wanneer er opnieuw TV-signaal zou zijn?
Groeten,
K.
TUI: eventueel eens bellen op gratis helpdesk nummer 080022800
of wachten tot zondag op een reactie van hen hier, want op het forum komen er op zondag geen medewerkers langs.
Is het al in orde ondertussen? Technisch zou alles actief moeten staan. Groetjes, Wenzel

Reageer