Weer een storing op de lijn

  • 30 July 2017
  • 4 reacties
  • 135 Bekeken

wel wel wel zit je hier lekker in je zetel naar het nieuws te kijken en ja hoor alles is weg geen tv internet en ga je dan via 4g naar my proximus krijg je de vermelding dat er WEER een storing is.
dus ben je de pineut en kan je op je honger gaan zitten van hoe lang zal het nu duren.
in het verleden meermaals voorgehad. heb altijd proximus tegen telenet klanten ge promoot maar
voel me eerlijk gezegd in het zak gezet. misschien eens een idee om van provider te veranderen en zeker niet meer alles bij dezelfde plaatsen. zo heb je dan nog iets als er zich iets voor doet.
hopelijk komt het vandaag nog in orde.

4 reacties

blijft de vdsl led op je bbox3 continu oplichten als je dit voor hebt.
Als dat altijd terug komt en de mensen van de helpdesk 0800 22 800 kunnen u niet helpen dan zou ik eens een bezoek van een happy housen technieker aanvragen , zie hoe je dit kan aanvragen >
http://proximus.be/happyhouse
Zo even mijn reactie verbeteren het probleem is opgelost bedankt proximus voor de snelle dienst.
en ok die dingen kunnen gebeuren zal de volgende keer wat langer wachten voor ik commentaar geef.
Ja en als je geen internet hebt kan je ook niet als noodoplossing naar ProximusTV kijken op je laptop bijvoorbeeld.
Als je de modem eens reset wekt het dan nog niet, resetten kan je door achteraan het reset knopje in te drukken tot je vooraan ziet dat er led lichtjes doven en dan weer loslaten. (of als je deze reset knop 15 a 20 seconden indrukt en loslaat)
Reputatie 6
Badge +4
philip_016 Er was gisteren een algemeen probleem op een centrale waarvoor wel degelijk technici van wacht werden opgeroepen om het probleem te verhelpen. Iedereen was enkele uren later terug 'up' Onze excuses voor deze ongemakken. Ondervind je nu nog problemen??? Mvg Sabine

Reageer