We willen chromecast terug op de proximus tv app!

  • 19 October 2018
  • 5 reacties
  • 305 Bekeken

Reputatie 3
Badge
Beste,
Nog steeds kan er niet gewerkt worden met chromecast op de proximustv app.
Nochtans werd beloofd dat na de updates het weer beschikbaar zou zijn tegen het einde van dit jaar.
Nu is mijn vraag of deze nog ter beschikking komt of we het mogen vergeten?
Alle andere apps vb van yello-tv,tv-vlaanderen,stievie,...doen dit allemaal.
Hopelijk kunnen we na de volgende update terug casten,waarvoor dank.
Weet iemand hier meer nieuws over?
Groetjes

5 reacties

Ik zit er ook ongeduldig op te wachten maar het enigste dat de medewerkers tot nu toe konden mededelen is dat het tegen het einde van het jaar zou in orde komen, dus zal er volgens mij niet veel meer opzitten dan gewoon af te wachten...
Reputatie 7
Badge +4
Men is hier nog steeds mee bezig. Tegen eind dit jaar komt dit inorde heeft men ons doorgegeven. Grtjs, Charlotte.
Reputatie 6
Badge +1
Waarom ook geen app voor de smarttv?
Ja dat zou ook een goede oplossing zijn voor de klant toch 😉 , was jaren geleden zelf de bedoeling van Proximus om de volledige decoderfunctie in de smartTV's in te bouwen, maar dit is volgens mij ook al in het water gevallen...
Reputatie 3
Badge
Inderdaad zou ook wel goed zijn!
Wat mezelf en waarschijnlijk ook vele anderen betreft,is het casten naar chromecast een ideale oplossing voor gebruik in het buitenland,daar zijn alle tv’s immers geen smart-tv op hotel of vakantiehuis. Een hdmi aansluiting is bijna altijd aanwezig vandaar.
Toch deel ik ook jouw mening voor wat betreft de smarttv.
Hoe meer mogelijkheden er zijn voor de klanten hoe positiever,maar ook voor hun klantenbestand.

Reageer