Wat is er in hemelsnaam gebeurt met deze nieuwe software?

  • 23 July 2015
  • 4 reacties
  • 219 Bekeken

Zeg hallo, wat is dit voor een crap software wat we nu weer hebben ontvangen? Wie vindt deze troep uit en welke pipo vindt dit een goed product? Het zou ipv. slechter worden beter moeten worden maar tis weer andersom waar ik al weer schrik voor had.


Ik zag hem gisterenavond downloaden en ik dacht van Oooo oei als dat maar goed gaat maar nee hoor...


- ten eerste wat is dat met die rode sfeer met zeer kleine letters dat geen kat kan lezen vanuit de zetel?


- ten tweede zijn er problemen met series op te nemen waar er de optie bij staat van om alle episodes op te nemen. Ik heb er al een paar dat niet meer pakt! Goed bezig!


- ten derde... waar is de weerkaart naartoe?


- ten vierde... waar is in hemelsnaam de optie naartoe om zenders onzichtbaar te maken zodat de programmatie-pagina overzichtelijk blijft en zo ook de zender volgorde? Bij de vorige software kon men zenders onzichtbaar maken zodat het veel duidelijk was.


Er zijn ook wel een paar pluspunten hoor maar deze verzuipen in het niets tegenover de minpunten! Waarom laten jullie dit eens eerst niet goed testen door een paar mensen die er verstand van hebben of alles wel klopt want hier klopt niets meer van in mijn ogen. Zeer onduidelijk en dit gaat zeer zeker klanten kosten als dit niet snel terug gedraaid gaat worden of een betere overzichtelijker software er in de plaats gaat komen hoor!


Ik zou zeggen tegen iedereen die zich ook ergert aan die nieuwe rode kleine letterige crapware van een software om van zich te laten horen want hier blijf ik niet verder mee gaan hoor!

4 reacties

Op welke type (V3/V4/V5) decoder heb je nieuwe software binnengekregen

Welke software versienummer heb je nu binnen gekregen

Je hebt het waarschijnlijk over de nieuwe optie om series op te nemen in nPVR (60 dagen bewaartijd) wat vroeger niet kon


Best toch ook een melden aan de Prox medewerkers zodat ze dit kunnen doorgeven aan de bevoegde dienst,

door een privé bericht aan 'Onze medewerkers' door te sturen ➽ Onze medewerkers

en dan klikken op 'Een bericht verzenden aan Onze medewerkers'


Hoi Elsa,


Nee, dat heeft er niets mee te maken hoor. Deze functie heb ik al opgemerkt voor die nieuwe software erop stond en daar is ook eigenlijk niets mis mee. Zie eens even de punten die ik opsom. Daar erger ik me dood aan.


Het betreft de SW versie: scarlet 5.0.2.36


hw versie: iptv cisco saisb6030
Hallo KeZa,


Je zal best dit melden bij Scarlet dan, want Proximus zal (spijtig genoeg) geen ondersteuning geven


Ik denk dat je ook dit antwoord zult krijgen van de Proximus medewerkers.
Ah ok, ik dacht dat het proximus was want we kregen immer van hun bericht via sms dat er een update ging komen. Moet dan scarlet aan de oren gaan trekken.




Topic gesloten

Reageer