Wanneer oplossing voor tv problemen?

  • 17 June 2017
  • 8 reacties
  • 257 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1
wanneer komt er nu een oplossing voor de tv problemen, doorspoelen en terugspoelen in een opname is een ramp,heb dit ook mogen ervaren in een proximuscenter,producten die maar half werken en toch de volle pot mogen betalen!!! dit duurt nu al maanden

8 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Ik vind het ook geen service, als je terugspoelt bij een soap dat je terug plots aan het begin zit. Ik weet nog die goede oude tijd bij Telenet die ging daar vlotjes en is nog niet lang geleden. Ik krijg hal heimwee;
Reputatie 7
Badge +4
Dag Koen, dit probleem wordt opgenomen in de volgende software release 1.4 mét de hoogste prioriteit. Verwacht deze release niet voor Q4.
Reputatie 3
Badge +1
beste robrecht, dit duurt nu al maanden en toch de volle pot betalen voor een product dat niet werkt,ware het niet dat ik 2 decoders heb aangekocht ging alles buiten, wat een service maar een compensatie?
Reputatie 6
Badge +2
Dag Koen, dit probleem wordt opgenomen in de volgende software release 1.4 mét de hoogste prioriteit. Verwacht deze release niet voor Q4.
Dat betekent dus nog tenminste 4 maanden sukkelen met dat doorspoelen.
Goed dat ik nog mijn TN digicorder heb, daar verloopt dat doorspoelen zeer vlot.
Reputatie 3
Badge +1
het is meer dan dat doorspoelen , opnames lukken soms ook niet
Reputatie 3
Badge +1
tot dit opgelost is een compensatie?
Reputatie 4
Badge +1
Dag Koen, dit probleem wordt opgenomen in de volgende software release 1.4 mét de hoogste prioriteit. Verwacht deze release niet voor Q4.
Dat betekent dus nog tenminste 4 maanden sukkelen met dat doorspoelen.
Goed dat ik nog mijn TN digicorder heb, daar verloopt dat doorspoelen zeer vlot.


Ik heb die hier ook nog, enkel zit ik zonder abonnement;🤔
Reputatie 3
Badge +1
Dat betekent dus nog tenminste 4 maanden sukkelen met dat doorspoelen.en vinden jullie op dit forum allemaal normaal
of ben ik de enige?betalen voor een product dat maar half werkt?

Reageer