Was logisch en niet meer dan normaal maar lijkt nu wel een luxe, al die opnames kunnen zien. Wij zijn al meer dan 10 jaar klant geweest bij Telenet en vonden dat we eens moesten veranderen om te kunnen vergelijken zodat we in onze nieuwe woonst de juiste keuze kunnen maken om dan liefst nooit meer te moeten veranderen.... Naar proximus veranderd en OMG back to basics hoor!!! Kan zelfs geen 2 opnames tegelijk uitvoeren. Of bij de andere decoder op de slaapkamer kunnen we niet eens zappen als er een opname loopt... euh, waarom moet men dan opnemen als je verplicht bent om ernaar te kijken??
Bij de technische dienst hoor je dan dat er problemen zijn en die zullen worden opgelost in de loop der tijd maar ondertussen betaal je voor diensten die niet werken zoals hoort. Er staat nog oude software op onze decoders, door deze te resetten zou die moeten bijwerken maar ook dit gebeurt niet! Er werd mij gezegd dat ik deze kon resetten door even de stroom uit te trekken en gewoon weer in te steken.
Wifi werkt steeds enkele weken oke na een hard reset, daarna alles weg, met sonos systeem en Samsung surround is de sfeer snel weg met zo'n gebrekkige wifi. En hier spreek ik over een open ruimte op een 6tal meter afstand van de modem, niks in de weg...
Ik verander niet graag van provider maar heb toch heel veel zin om Telenet terug te roepen hoor! Voor 20 euro per maand goedkoper wens ik iets wat mss minder uitgebreid mag zijn en iets trager, maar het moet toch wel werken...
Beste antwoord door Elsa
Bekijk origineel