Beantwoord

Wanneer krijg ik nieuwe software???

  • 22 January 2016
  • 3 reacties
  • 260 Bekeken

Meerdere opnames tegelijk en de opnames kunnen bekijken op eender welke decoder...

Was logisch en niet meer dan normaal maar lijkt nu wel een luxe, al die opnames kunnen zien. Wij zijn al meer dan 10 jaar klant geweest bij Telenet en vonden dat we eens moesten veranderen om te kunnen vergelijken zodat we in onze nieuwe woonst de juiste keuze kunnen maken om dan liefst nooit meer te moeten veranderen.... Naar proximus veranderd en OMG back to basics hoor!!! Kan zelfs geen 2 opnames tegelijk uitvoeren. Of bij de andere decoder op de slaapkamer kunnen we niet eens zappen als er een opname loopt... euh, waarom moet men dan opnemen als je verplicht bent om ernaar te kijken??

Bij de technische dienst hoor je dan dat er problemen zijn en die zullen worden opgelost in de loop der tijd maar ondertussen betaal je voor diensten die niet werken zoals hoort. Er staat nog oude software op onze decoders, door deze te resetten zou die moeten bijwerken maar ook dit gebeurt niet! Er werd mij gezegd dat ik deze kon resetten door even de stroom uit te trekken en gewoon weer in te steken.

Wifi werkt steeds enkele weken oke na een hard reset, daarna alles weg, met sonos systeem en Samsung surround is de sfeer snel weg met zo'n gebrekkige wifi. En hier spreek ik over een open ruimte op een 6tal meter afstand van de modem, niks in de weg...
Ik verander niet graag van provider maar heb toch heel veel zin om Telenet terug te roepen hoor! Voor 20 euro per maand goedkoper wens ik iets wat mss minder uitgebreid mag zijn en iets trager, maar het moet toch wel werken...
icon

Beste antwoord door Elsa 22 January 2016, 19:27

Bekijk origineel

3 reacties

Als je een v5 compact decoder hebt wordt alles in nPVR opgenomen en kan je die opnames op eender welke decoder zien.
Twee opnames tegelijk (en zelf meer) zou je met de v5 compact moeten kunnen invoeren want alleen nPVR is mogelijk, of het moete een zender zijn waarvan nPVR niet mogelijk is.
Maar sedert de nieuwe interface in voege is zijn er niet anders dan problemen met opnames die gemeld worden , het zal hopelijk allemaal beter worden eens de nieuwe software met bugfixes uitgerold wordt,
Elsa,

Ik heb inderdaad de v5 en ik weet inderdaad ook nog heel goed wat ze mij hebben beloofd toen de installatie plaatsvond maar het werkt gewoon niet zoals beloofd en een antwoord als 'er is nieuwe software op komst' heb ik niet gehoord, nee, er is mij verteld dat de nieuwe software met de fixes er al is en dat die op mijn decoder wordt gezet als ik hem reset... Niks van aan maar het zal niet mogen blijven duren want mijn geduld is bijna op! Mijn geld is goed voor Proximus dus de diensten moeten er naar zijn ook!
neen die bugfix software moet nog uitkomen zowel voor de V5 als voor de v5-compact decoder en in verschillende berichten werd gemeld dat dit in Q1 2016 zou gebeuren.
De software op de v5 decoders daar zijn er al een aantal die nieuwe software NTE....9.86 hebben, maar niet iedereen heeft die al gekregen.
Op de v5-compact is dit al de versie NTE......10.82.
Dus het is afwachten wat die bugfixes software ons gaat brengen of moet ik zeggen welke verassingen die zal brengen ;-))

Reageer