Wanagogo

  • 24 August 2017
  • 13 reacties
  • 361 Bekeken

Hallo,
wij hebben al een tijdje Proximus en ook wanagogo voor onze kleine spruit.
Op tv kunnen we naar wanagogo kijken maar ik heb de app geïnstaleerd op mijn gsm maar ik krijg de hele tijd de melding dat ik geen abonnee ben van wanagogo.
Hoe kan ik dit oplossen?

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag Liesgys,

Ik zie dat je gisteren pas je MyProximus login hebt aangemaakt, meestal duurt het 24u vooraleer wanagogo werkt. Probeer het vanavond nog eens en hou ons op de hoogte moest het nog altijd niet werken.

Groeten,

Kim
Kim,

Bedankt voor je reactie!
Ik heb zojuist opnieuw proberen in te loggen maar helaas krijg ik nog steeds hetzelfde antwoord.

Groeten,
Lies
Reputatie 7
Badge +4
Lies, ik heb nog even voor je nagekeken nu merk ik dat wanagogo niet actief staat, mijn collega zal eens nakijken of ze dit voor je kan activeren.
Hallo,
wij ondervinden hetzelfde probleem op onze tablet. Wij zijn al langer wanagogo abonnee, maar plotseling krijgen wij de melding dat we geen abonnee zijn. App al verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, opnieuw aangemeld. We hebben al telefonisch contact gehad met de klantendienst, er werd gevraagd om cookies te verwijderen en opnieuw de app te installeren. Maar het probleem blijft. Hoe werd dit bij jullie opgelost?
Reputatie 7
Badge +4
Dag Tlingit,

Ik heb je wanagogo profiel eens gereset, kan je nog eens proberen?

Groeten,

Kim
Beste Kim,

alvast bedankt voor de reset maar het heeft niet geholpen. We blijven de foutmelding krijgen dat we geen abonnee zijn.

Groeten,
Tlingit
Reputatie 7
Badge +4
kan je via je gewone tv gebruik maken van wanagogo ?
Beste Jonathan,

Jazeker, op de TV geen probleem. Enkel op de tablet krijgen we sinds kort deze foutmelding. Hierdoor hebben we ook niet alle rechten. We kunnen enkel een kijkje nemen op de app.
Reputatie 7
Badge +4
Zie hier niet direct wat er mis kan zijn, kan je even een prive bericht sturen naar Het Proximus Team met de login die je gebruikt voor de Wanagogo app ?
Goeieavond, wij hebben exact hetzelfde probleem. Kunnen jullie dit nakijken?
Reputatie 7
Badge +4
Zeker tomvdk, bezorg via privébericht naar Het Proximus Team even de gebruikersnaam die je gebruikt voor de app. Heb je de app overigens al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Goeiemiddag,
wij hebben hetzelfde probleem.
Na 4 keer bellen met de klantendienst is het nog steeds niet opgelost geraakt :(
En in de Proximus winkel konden ze met niet verder helpen 😞
Reputatie 7
Badge +4
hi jan

Kan je ons via privebericht je gegevens doorgeven samen met je login
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
Mvg
jonathan

Reageer